سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تشییع پیکر 3 شهید دفاع مقدس در کرمان


فارس/ آیین تشییع پیکر مطهر سه شهید دفاع مقدس دقایقی پیش با حضور خانواده شهدا، مسولان و مردم شهیدپرور شهر کرمان در محل حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

آیت‌الله سیدیحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان کرمان و امام جمعه کرمان نماز میت را بر پیکر این شهیدان اقامه کرد و اظهار داشت: سرانجام همه انسان‌ها عروج از این دنیاست، پس چه بهتر که این امر از طریق شهادت در راه خدا باشد و به این فیض نایل شود.

وی عنوان کرد: سعادت شهادت در راه خدا نسیب هر شخصی نمی‌شود و عده‌ای خاص هستند که با پروردگار خویش عهدی داشتند و خداوند آنها را لایق دانسته و مقدمات عروج ملکوتی آنها را فراهم ساخته است.

جعفری ادامه داد: همه ما غبطه می‌خوریم که این شهادت برای ما رقم نخورده است، خوشا به حال شهیدان که در بهشت اعلا جای دارند.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: طبق روایات نخستین قطره خون شهید که بر زمین ریخته می‌شود، همه گناهان وی بخشیده می‌شود، مگر اینکه دینی به گردنش باشد.

به گزارش فارس، مردم شهر کرمان پس از اقامه نماز بر پیکر دو شهید گمنام و شهید حسن حسینی عامری و قرائت زیارت عاشورا، آیین تشییع این شهدا والامقام را از حسینیه ثارالله تا چهارراه کاظمی برگزار کردند.

دو شهید گمنام برای خاکسپاری به دانشگاه فنی شهید چمران کرمان واقع در ابتدای جاده هفت باغ علوی انتقال داده شدند.

شهید حسینی نیز فردا صبح در یادواره شهدا دانش‌آموز در حسینیه ثارالله کرمان با پیکر مطهرش وداع صورت می‌گیرد.


ویدیو مرتبط :
تشییع پیکر 270 شهید دفاع مقدس در تهران