سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



روز بدون حادثه در جاده سراسری تهران - مشهد در محور شاهرود و میامی


روز بدون حادثه در جاده سراسری تهران - مشهد در محور شاهرود و میامیایرنا/ با اینکه روز پنج شنبه یک حادثه رانندگی در یکی از جاده های داخلی میامی و شش تصادف نیز در داخل شهر شاهرود رخ داد، با این همه در محور سراسری تهران- مشهد در محدوده شهرستان های میامی و شاهرود هیچ حادثه رانندگی اتفاق نیفتاد.
محور سراسری تهران- مشهد از شهرستان های شاهرود و میامی گذر می کند و همین امر موجب شده تا سالانه بالغ بر20 میلیون تردد از این مسیر انجام شود.
با اینکه این مسیر از پیچ وخم و یا نقاط کوهستانی چندانی برخوردار نیست، با این همه در طول سال و بویژه در اوج سفرهای نوروزی و تابستانی، حوادث رانندگی زیادی در آن اتفاق می افتد.
امسال نیز در این مسیر حوادث زیادی اتفاق افتاد که عمده آنها واژگونی بوده و دلیل اصلی بیشتر آنها نیز عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و خستگی و خواب آلودگی رانندگان اعلام شده است.
از آغاز مسافرت های نوروزی تا روز چهارشنبه در جاده های درون و برون شهری شاهرود و میامی یکصد حادثه رانندگی روی داد که 235 نفر زخمی شده و 5 نفر نیز جان دادند.
البته با آغاز دور دوم مسافرت های نوروزی، میزان حوادث در این مسیر کاهش یافته است.
رعایت بیشتر قوانین از سوی رانندگان و افزایش حضور محسوس و نامحسوس پلیس راه در این مسیر، علت اصلی کاهش حوادث بوده است.
بر اساس اعلام معاون اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی، روز پنج شنبه یک دستگاه سواری پراید در مسیر ری آباد به سمت جاجرم در شهرستان میامی واژگون شد که پنج زخمی در برداشت.
ناصر سلمانپور در گفت وگو با ایرنا افزود: زخمی شدگان این حادثه که در میان آنها کودک دوماهه ای نیز به چشم می خورد، با آمبولانس های اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) میامی منتقل شدند.
وی گفت: در شهر شاهرود نیز شش تصادف رخ داد که هفت زخمی داشت.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
قطار مسافربری مشهد - تهران در ایستگاه "بکران" شاهرود ا