آموزش «نه» گفتن به کودکان با «تاثیرپذیری»


کتاب «تاثیرپذیری» با عنوان فرعی «خودت باش!» در بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، موسسه انتشارات صابرین این کتاب را سال گذشته از مجموعه مهارت‌های زندگی و در بخش کتاب‌های دانه منتشر کرد.

«تاثیرپذیری» به قلم جیم آئور نوشته شده، تصویرگری آن بر عهده آر.دبلیو.الی بوده و برزو سریزدی کتاب را به فارسی برگردانده است.

در پشت جلد این کتاب می‌خوانیم: کسب تاثیرپذیری از طرف همسالان، بخش طبیعی از رشد اجتماعی کودکان است. اما بعضی از کودکان بیش از حد تحت تاثیر آنچه دوستانشان درباره آن‌ها فکر می‌کنند، قرار می‌گیرند یا بیش از حد مطابق خواست آن‌ها رفتار می‌کنند. این کتاب با زبانی روان و تصویرسازی‌هایی جذاب، مفهوم تاثیرپذیری را می‌شکافد و احساسی قوی از هویت شخصی به کودکان القا می‌کند و به آن‌ها می‌آموزد که چه وقت و چگونه «نه» بگویند.

در ادامه این متن آمده: کودکان باید به خودشان افتخار کنند که با هر جمعی همراه نمی‌شوند. این کتاب راهنما، کمکشان می‌کند که بر ارزش‌های شخصی خود ایستادگی کنند و در برابر فشارها و تاثیرات منفی محیط، مقاوم باشند.

گروه سنی «ج» یا به عبارتی کودکانی که در مقاطع چهارم، پنجم و ششم دبستان تحصیل می‌کنند، مخاطبان کتاب «تاثیرپذیری» محسوب می‌شوند.

انتشارات صابرین این کتاب را در 36 صفحه و با شمارگان 2000 نسخه روانه بازار کرده است.

به گزارش ایسنا، بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب تهران، از پانزدهم تا بیست و پنجم اردیبهشت ماه سال جاری در محل نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
هنگامی که کودکان ما بزرگ شده اند برای گفتن