ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شوخی‌های طالب‌لو و رحمتی با ترابپور و حضور کردنوری/ پروپیچ تمرین نکرد، آزادی یادگار امام شد!


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت 12 و 30 دقیقه در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شد، منصور پورحیدری و محمدرضا خرسندنیا دو غایب تمرین امروز آبی‌پوشان بودند که البته خرسندنیا قرار است از روز سه‌شنبه در تمرینات استقلال شرکت کند.

*مثل تمرین روز گذشته پرویز مظلومی با لباس ورزشی در زمین حاضر شد و پس از گفت‌وگویی کوتاه با بازیکنان آنها را در اختیار علی‌اصغر قربانعلی‌پور قرار داد.

*هوای شهر تهران بسیار سرد است و به همین دلیل بازیکنان با تجهیزات کامل برای گرم نگه داشتن خود وارد زمین شدند. این در حالی بود که در اواخر تمرین امروز آبی‌پوشان بارش برف نیز آغاز شد.

*قبل از آغاز تمرین امروز مهدی رحمتی و وحید طالب‌لو که زودتر از بازیکنان تمرینات خود را زیر نظر حسین ترابپور آغاز کرده بودند با مربی گلرهای استقلال شوخی می‌کردند. بعد از اینکه این دو دروازه‌بان با مربی تیمشان به صورت طنز حرف می‌زدند ترابپور به شوخی سمت طالب‌لو رفت و مشتی را به دروازه‌بان استقلال زد. طالب‌لو هم خطاب به رحمتی گفت ما در حال شوخی کردن هستیم اما حسین‌آقا جدی می‌گیرد. خدا را شکر شوخی می‌کنیم وگرنه معلوم نبود چه اتفاقی می‌افتاد.

*پروپیچ مهاجم کراوات آبی‌پوشان که شب گذشته در برنامه گزارش ورزشی شبکه 3 حضور پیدا کرده بود امروز با استقلال تمرین نکرد و تنها به دویدن دور زمین پرداخت. وی بعد از 40 دقیقه زمین شماره دو ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

*بخش اول تمرین به گرم کردن بدن‌ها اختصاص داشت سپس بازیکنان فوتبال با دروازه‌های کوچک را در میانه زمین انجام دادند و در آیتم بعدی فوتبال تحت فشار در حضور پرویز مظلومی و مجید صالح انجام شد. در اواسط تمرین صالح خطاب به بازیکنان گفت فکر کنید اینجا ورزشگاه یادگار امام تبریز است. ما هم یک بر صفر جلو هستیم و حالا می‌خواهیم بازی را نگه داریم. پرس باید از همینجا آغاز شود. وی سپس عمران‌زاده را خطاب قرار داد و گفت حنیف‌جان نباید اجازه بدهی مهاجم حریف صاحب توپ شود. در بخش بعدی نیز بازیکنان تمرین ضربه به سمت دروازه را انجام دادند.

*عباس کردنوری عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و از گوشه‌ای از زمین برنامه‌های تمرینی را زیر نظر گرفت.

*هنگامی که تمرین استقلالی‌ها رو به پایان بود،‌ آرش برهانی دچار آسیب‌دیدگی شد و در حالی که از درد به خود می‌پیچید تقاضا کرد پزشکان سراغ او بروند اما اتفاقی برای این بازیکن نیفتاد و برهانی به تمرین ادامه داد.

*سرمای هوا موجب شده تا تعداد بسیار از کمی از طرفداران تیم استقلال در تمرین امروز حاضر باشند.

تیم فوتبال استقلال فردا در کمپ زنده یاد حجازی در دیداری دوستانه به مصاف امیدهای خود خواهد رفت.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/DZ4YG1


ویدیو مرتبط :
آشتی کنان فاجعه رحمتی و طالب لو!