ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اعلام حمایت موسسه پاس قوامین از تیم ملی


اعلام حمایت موسسه پاس قوامین از تیم ملیکاپ/ موسسه قوامین در راستای ارزش گذاری به ورزش ملی کشور، حمایت همه جانبه خود را از تیم ملی فوتبال اعلام کرد.
پس از برگزاری نشست مهدی تاج-رئیس فدراسیون فوتبال با دکتر نتاج-مدیرعامل موسسه بانک قوامین مقرر شد تا مجموعه فرهنگی ورزش پاس قوامین به جهت انجام تمرینات تیم ملی فوتبال در اختیار ملی پوشان قرار گیرد.
گفتنی است؛ در نشست مسئولین فدراسیون و موسسه پاس قوامین قرار شد تا زمین چمن مجموعه پاس قوامین و همچنین سایر اماکن ورزشی به منظور انجام تمرینات در اختیار تیم ملی فوتبال قرار بگیرد.
دکتر نتاج با اشاره به اینکه حمایت از ورزش ملی کشور وظیفه ملی ما است، گفت: موسسه قوامین در راستای رسالت خود و در حمایت از تیمهای ورزشی کشور و همچنین ارج نهادن به ورزش قهرمانی، تمامی امکانات خود را در اختیار ورزشکاران مخصوصا قهرمانان تیم ملی فوتبال قرار می دهد.
در پایان این جلسه مهدی تاج نیز ضمن تشکر از حمایتهای فرماندهی نیروی انتظامی و مسئولین موسسه قوامین گفت: برای موفقیت تیم ملی فوتبال باید همه ارگانها با یکدیگر گام برداند و با حمایتهای نهاد های مختلف، قطعا تمرینات تیم ملی فوتبال نتیجه بخش و افتخار آفرینی برای ایران اسلامی خواهد بود.

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
اسامی بازیکنان تیم ملی امسال اعلام شد