دستاورد آمریکا برای ملت‌ها چیزی جز خیانت و دروغ نبوده است


رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از آمریکا به عنوان دشمن اصلی بشریت یاد کرد و گفت: دستاورد آمریکا طی سال‌های طولانی برای ملت‌ها چیزی جز خیانت، فریب، دروغ و نیرنگ نبوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، سردار محمدرضا نقدی امروز (17 آذر) در همایش پرچمداران بصیرت که در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهارکرد: از زمان پیروزی انقلاب، آمریکا برنامه‌های متعددی را برای شکست انقلاب ما طرح ریزی کرده و به هر حربه‌ای که می‌توانسته متوسل شده، اما در پایان چیزی جز خفت و ذلت بدست نیاورده است.

نقدی افزود: به راه انداختن موج ترور، ایجاد شورش‌های منطقه‌ای، به راه انداختن جنگ هشت ساله، راه اندازی فتنه‌ سالهای 78 و 88، ایجاد جنگ‌های رسانه‌ای با راه اندازی 170 شبکه مختلف ماهواره‌ای، تحریم‌های اقتصادی و ... از جمله خباثت‌های آمریکا علیه نظام و انقلاب اسلامی است.

وی گفت: در دفع تمام این حوادث ناگوار حضور به موضع مردم و بصیرت آن‌ها نقش بسیار مهمی ایفا کرده، تا آنجا که سردمداران استکبار رسما اعلام کردند تا مردم ایران در خیابان‌ها به دفاع از نظام و انقلاب خود می‌پردازند کاری از دستمان برنمی‌آید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه با بیان اینکه از هر انگشت آمریکا یک خیانت علیه ایران می‌بارد، تصریح کرد: کینه و دشمنی آن‌ها با ملت ایران تمام شدنی نیست و تجربه سالهای اخیر به خوبی نشان داده که آنها هرگز قابل اعتماد نبوده و نیستند.

نقدی گفت: زمانی که سران آمریکا تمام راه‌ها را امتحان کردند اما دیدند به نتیجه‌ای نمی‌رسند راه دیگری در پیش گرفتند که همان راه نفوذ بوسیله چرب زبانی است.

وی تصریح کرد: برپایی سفره هفت سین در زمان عید نوروز، فرستادن پیام تبریک به زبان فارسی خطاب به مردم ایران از سوی رئیس جمهور آمریکا و ... از جمله اقداماتی است که برای نفوذ در کشورمان استفاده می‌شود.

نقدی با تاکید بر اینکه ملت با بصیرت ایران باید هوشیارتر از قبل رفتار کند، گفت: امروز متاسفانه برخی‌ها با ساده لوحی خواستار چشم‌پوشی از تمام اشتباهات آمریکا در گذشته و حال هستند و حتی به جای آنها نیز عذرخواهی می‌کنند، در حالیکه این عذرخواهی باید از سوی مقامات آمریکا صورت گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه آمریکا را دشمن اصلی مسلمانان معرفی کرد و افزود: ایجاد گروه تروریستی داعش توسط همین ها صورت گرفت تا چهره‌ای زشت و ضد انسانی از اسلام به دنیا نشان دهند.

ایجاد تفرقه و دشمنی بین مسلمانان خصوصا شیعه و سنی، جذب مسلمانان تندرو برای استفاده در جهت منافع شخصی و برعلیه اسلام و حفظ رژیم صهونیستی توسط آمریکا از دیگر مواردی بود که در این راستا سردار نقدی به آن اشاره کرد.

وی در پایان با مناسب ارزیابی کردن اتحاد شیعه و سنی در ایران و استان کرمانشاه، یادآور شد: امنیت، پیشرفت و موفقیت‌های کشورمان در سایه همین اتحاد و همدلی بین مسلمانان حاصل شده و دشمنان اسلام خصوصا آمریکا را به ذلت کشانده است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
دروغ بزرگ گوگل: نام خلیچ فارس هیچگاه در گوگل نبوده تا بخواهد حذف شود!