سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بازگشت گوگل با عینک هوشمند بدون شیشه


به نظر می‌رسد که به‌زودی شرکت گوگل نسل جدیدی از عینک‌های هوشمند خود را روانه بازار خواهد کرد که کاملاً با مفهوم فعلی در نظر گرفته‌شده برای این محصولات متفاوت است.

ایتنا/ به نظر می‌رسد که به‌زودی شرکت گوگل نسل جدیدی از عینک‌های هوشمند خود را روانه بازار خواهد کرد که کاملاً با مفهوم فعلی در نظر گرفته‌شده برای این محصولات متفاوت است.
به گزارش رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، نسل جدید گوگل گلس یا همان عینک هوشمند گوگل احتمالا دیگر با شیشه ساخته نخواهد شد. لازم به ذکر است که نسل بعدی این عینک‌ها با سه قابلیت متفاوت ساخته می‌شود که یکی از این سه گونه هیچ صفحه نمایشی ندارد.

تمرکز این مدل تنها بر روی صدا بوده و برای اهداف ورزشی می‌توان از آن استفاده کرد. در نگاه اول این دسته از عینک‌ها ممکن است برای ما با هدست‌های بلوتوثی تفاوت چندانی نداشته باشد اما بهتر است قبل از روانه شدن این محصول به بازار درباره این محصول پیش‌داوری نکنیم.

اما اگر به دنبال نمونه دارای صفحه نمایش این عینک‌ها هستید باید بدانید که حداقل یکی از این سه عینک دارای صفحه نمایش است. البته هنوز هم شایعات زیادی درباره این سه نسل جدید عینک گوگل وجود دارد و حتی ممکن است که کمپانی گوگل این رقم را به دو مدل تقلیل دهد.

اما با این حال این‌گونه از گزارش‌ها می‌تواند تصویری کلی از نسل جدید این عینک‌ها که به احتمال زیاد در سال آینده میلادی ارائه می‌شوند به شما بدهد.

به این ترتیب می‌توان گفت که گوگل قصد دارد تا محصول خود را با امکان کمترین سوءاستفاده ممکن به بازار مصرف روانه سازد و اشتباهات پیشین خود را درس عبرت قرار بدهد.


ویدیو مرتبط :
گوگل گلاس عینک هوشمند گوگل ، Google Glass