سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فوجی فیلم از دوربین عکاسی مقاوم FinePix XP90 رونمایی کرد


فوجی فیلم از دوربین عکاسی مقاوم FinePix XP90 رونمایی کرد

فوجی فیلم نمی خواهد الیمپوس، که در CES 2016 دوربین های چند منظوره TG-870 را معرفی کرد، تمام توجهات را به سوی خودش معطوف کند. بنابراین به تازگی از دوربین جدیدش FinePix XP90 رونمایی به عمل آورده است.

XP90 از بدنه ای مستحکم و ضد آب (15 متر)، ضد شوک، ضد یخ زدگی (-10 درجه سلسیوس) و ضد غبار بهره می برد که با این مشخصات، یکی از مقاوم ترین دوربین هایی است که تاکنون فوجی فیلم طراحی کرده. البته در مقایسه با XP80، دوربین XP90 تغییرات چندان زیادی از لحاظ سخت افزاری نداشته است.

فوجی فیلم در دوربین جدید باز هم یک لنز 16.4 مگاپیکسلی، سنسور CMOS 1/2.3 اینچی، زوم اپتیکال 5x و لنز 28 میلی متری واید را به کار گرفته، هر چند که LCD آن حالا کمی بزرگتر شده و از 2.7 اینچ در مدل قبلی حالا به ابعاد 3 اینچ رسیده است.

دوربین FinePix XP90 می تواند با وضوح تصویر 1080p ویدئوهایی با نرخ فریم 60fps فیلمبرداری کرده و همچنین ویدئوهای صحنه آهسته ای با نرخ فریم 480fps بگیرد. از دیگر امکانات آن نیز می توان به قابلیت ثبت تصاویر 360 درجه پانوراما اشاره نمود. این دوربین مبتنی بر استاندارد IP68 را می توانید ماه آینده با قیمت 230 دلار از بازار خریداری کنید.

منبع: Engadget

برچسب‌ها:FinePix XP90Fujifilmفوجی فیلم

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
معرفی دوربین عکاسی فوجی فیلم Fujifilm X100