فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مهلت 24 ساعته برای خروج ناشران از شهر آفتاب/ هماهنگی با پلیس راهور برای رفع مشکلات


حسین صفری، مدیر کمیته اجرایی بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به خروج ناشران از محیط شهر آفتاب همزمان با اتمام این دوره نمایشگاه گفت: مسئولان نمایشگاه جلسه‌ای با حضور نمایندگان تشکل‌های نشر داشتند و در این زمینه صحبت کردند. قرار شده است که ناشران روز یکشنبه، 26 اردیبهشت‌ماه، از ساعت 9 صبح محیط شهر آفتاب را ترک کنند. 

وی ادامه داد: ناشران موظف‌اند پس از تحویل دستگاه‌های کارتخوان و تسویه حساب‌های مالی، شهر آفتاب را ترک کنند. 

مدیر کمیته اجرایی بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب تهران یادآور شد: هماهنگی‌هایی نیز با پلیس راهور و پلیس راه انجام شده تا مشکلاتی که ناشران برای ورود به نمایشگاه کتاب داشتند، فردا رخ ندهد. 

صفری افزود: همچنین قرار شده است ناشرانی که غرفه خودساز دارند، مهلت 24 ساعته دیگری نیز به آنها داده شود؛ به این معنی که آنها تا روز دوشنبه می‌توانند از شهر آفتاب خارج شوند. 

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
زمان خروج از یک سهم-معامله گر 24 ساعته