سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



تاکنون 26 هزار نفر در پروژه همسان‌گزینی تبیان ثبت‌نام کرده‌اند


 تاکنون 26 هزار نفر در پروژه همسان‌گزینی تبیان ثبت‌نام کرده‌اندمهرخانه/ از لحاظ سطح تحصیلات، حدود 55 درصد ثبت‌نام کنندگان تحصیلات کارشناسی دارند، بعد از آن تحصیلات کارشناسی ارشد، دکترا و کاردانی در مرتبه‌های بالاتری قرار دارند. به عبارت دیگر، بیشتر قشر تحصیل‌کرده به این سایت مراجعه کرده‌اند و اغلب آن‌ها هم مدرک کارشناسی دارند. درصد بالایی از ثبت‌نام‌کنندگان یعنی 60 درصد از آن‌ها متولدین دهه شصت هستند و سن آن‌ها بین 24 تا 35 سال است.

مدیر پروژه همسان‌گزینی تبیان گفت: در حال حاضر اطلاعات 26 هزار نفر در بخش همسان‌گزینی سایت تبیان ثبت شده است که حدود 60 درصد ثبت‌نام کنندگان را زنان و 40 درصد را مردان تشکیل می‌دهند. درصد بالایی از ثبت‌نام‌کنندگان یعنی 60 درصد از آن‌ها متولدین دهه شصت هستند و سن آن‌ها بین 24 تا 35 سال است.

زهره سادات حسینی؛ مدیر پروژه همسان‌گزینی تبیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهرخانه، در رابطه با آمار کسانی که در این پروژه ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: در حال حاضر اطلاعات 26 هزار نفر در بخش همسان‌گزینی سایت تبیان ثبت شده است که حدود 60 درصد ثبت‌نام کنندگان را زنان و 40 درصد را مردان تشکیل می‌دهند. از لحاظ سطح تحصیلات، حدود 55 درصد ثبت‌نام کنندگان تحصیلات کارشناسی دارند، بعد از آن تحصیلات کارشناسی ارشد، دکترا و کاردانی در مرتبه‌های بالاتری قرار دارند. به عبارت دیگر، بیشتر قشر تحصیل‌کرده به این سایت مراجعه کرده‌اند و اغلب آن‌ها هم مدرک کارشناسی دارند. درصد بالایی از ثبت‌نام‌کنندگان یعنی 60 درصد از آن‌ها متولدین دهه شصت هستند و سن آن‌ها بین 24 تا 35 سال است.

به دنبال گسترش سنت وساطت در ازدواج هستیم
او در خصوص تحقق اهداف پروژه همسان‌گزینی تبیان اظهار داشت: این پروژه چند هدف را در کنار هم پیگیری می‌کند. در درجه اول این طرح به دنبال این است که سنت حسنه وساطت در ازدواج را ترویج دهد تا این سنت گسترش خوبی در کل کشور داشته باشد؛ چراکه گسترش این فرهنگ کمک می‌کند آمار ازدواج‌های درست بالاتر برود. هدف دوم، ارتقای کیفیت ازدواج است؛ چون این طرح بر مبنای اصول روان‌شناختی است و آموزش‌هایی که زوجین و معرفان ازدواج باید ببینند، به‌طور کامل در این طرح دیده شده است. هدف ما بالابردن آمار ازدواج‌های کیفی است و منظور از ازدواج‌های کیفی، ازدواج‌هایی است که به طلاق نرسد؛ یعنی افراد به‌صورت آگاهانه با هم‌کفو خودشان ازدواج کنند تا ازدواج آن‌ها پایدار باشد. می‌توانیم با افتخار بگوییم در حال طی این مراحل هستیم؛ اگرچه این اتفاق به‌طور تدریجی رخ می‌دهد.

تفاهم‌نامه‌هایی با قوه قضاییه و سازمان صداوسیما امضا کرده‌ایم
مدیر پروژه همسان‌گزینی تبیان، هدف سوم را گسترش این پروژه در سازمان‌ها، نهادها و دانشگاه‌ها دانست و یادآور شد: با توجه به این‌که هم با قوه قضاییه و هم با صداوسیما درباره این موضوع تفاهم‌نامه داریم و دانشگاه‌های متعددی هم وارد عقد تفاهم‌نامه می‌شوند تا از بستر و زیرساخت طرح همسان‌گزینی استفاده کنند، این بعد قضیه هم به خوبی پیش می‌رود. ما بعد از عقد تفاهم‌نامه با دستگاه‌ها، زیرساختی را که طی یک‌سال گذشته برای طرح همسان‌گزینی انتخاب کرده‌ایم به شکل کاملاً رایگان در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهیم. معرفان این نهادها و سازمان‌ها توسط خودشان معرفی می‌شوند و تأییدشده خود سازمان‌ها هستند و وظیفه دارند با استفاده از این بستر برای پرسنل مجرد آن سازمان، این کار را انجام دهند. این کار در معاونت فرهنگی قوه قضاییه و اداره کل رفاهی و اجتماعی سازمان صداوسیما آغاز شده است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: مهرخانه


ویدیو مرتبط :
خبر راه اندازی پرتال همسان گزینی