سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دانشگاه علامه خبر سقوط آسانسور را تکذیب کرد


رییس دانشگاه علامه طباطبایی خبر سقوط آسانسور در این دانشگاه را تکذیب کرد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حسین سلیمی اظهار داشت: امروز (جمعه ) پس از آزمون دکترا شش نفر از داوطبان برای خروج از حوزه امتحانی قصد استفاده از آسانسور دانشگاه را داشتند که بین آنها یک خانم باردار نیز حضور داشت.

وی گفت: این آسانسور در طبقه هم کف دچار لرزه شد و همین امر سبب افت فشار این خانم باردار شد.

رییس دانشگاه علامه طباطبایی افزود: مسوولان دانشگاه بی درنگ با فوریت های پزشکی تماس گرفته و نیروهای اورژانس پس از معاینه این فرد تشخیص افت شدید فشار دادند و اعلام کردند هیچ آسیبی به وی نرسیده است.

وی ادامه داد: در این اتفاق هیچ فردی دچار آسیب نشد و حتی آسانسور بعد از آن چندین بار توسط مسوولان دانشکده ادبیات مورد استفاده قرار گرفت.

سلیمی تصریح کرد: بر همین اساس مطالبی که در مورد سقوط آسانسور مطرح شده صحت ندارد. البته طبیعی است یک خانم باردار پس از یک آزمون سخت و پر استرس که نزدیک به چهار ساعت روی نیمکت نشسته بود چار افت فشار شود.


ویدیو مرتبط :
فیلم تکذیب شد اما خبر تکذیب نشده است!