سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بارش باران باعث آبگرفتگی معابر خرم آباد شد


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، بر اثر بارش های شب گذشته و امروز باران در سطح استان لرستان و شهر خرم آباد، معابر و کانال های آب سطحی دچار آبگرفتگی شده و سطح آب رودخانه این شهر نیز در حد قابل توجهی بالا آمد.
همچنین به دلیل این بارش ها و افزایش سطح آب خرم رود خرم آباد، بسیاری از پل های موقت سواره رو در این شهر با آبگرفتگی مواجه شده که این امر موجب بروز مشکلاتی در تردد شهروندان در سطح شهر شده است.
بر پایه گزارش های دریافتی از اداره کل هواشناسی خرم آباد، میزان بارش باران طی 24 ساعت گذشته 36/9 میلیمتر گزارش شده است.
بر پایه این گزارش بارش باران تا پایان هفته جاری در سطح استان ادامه دارد که بر اساس این پدیده کاهش دمای شبانگاهی نیز در استان به وقوع خواهد پیوست.
مدیرکل مدیریت بحران لرستان نیز از آبگرفتگی معابر در اکثر شهرهای این استان خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته میزان بارش ها در شهرستان نورآباد را ۵۶ میلی متر، در کوهدشت ۵۰ میلی متر و خرم آباد ۴۱ میلی متر بوده است.
رضا آریایی افزود: همچنین هم اکنون شاهد بارش برف در گردنه ها و مناطق صعب الغبور استان هستیم.
7266/6060

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بارش شدید باران و آبگرفتگی