سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اتریش مرزهای جنوبی خود را تحت کنترل کامل در می‌آورد


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "تاگس اشپیگل"، اتریش تصمیم دارد مرزهای جنوبی خود را کاملا تحت کنترل درآورده و سفر پناهندگان به اتریش را کاملا دشوار کند.

به این ترتیب اتریش درسیاست پناهندگان خود بیش از همیشه بر رویکرد بازدارندگی روی آورده و تصمیم دارد در این راستا از حصارهای مرزی بیشتری استفاده کند.

وزیر کشور و وزیر دفاع اتریش امروز (سه شنبه) تاکید کردند که در آیِنده باید مرزهای جنوبی این کشور کاملا و شدیدتر از سابق تحت کنترل درآیند.

بر اساس اطلاعات دولت اتریش این اقدامات مربوط به دوازده گذرگاه مرزی به اسلوونی، مجارستان، و ایتالیا می شود.

به گفته وزیر کشور اتریش در این راستا از اقدامات ساختاری متفاوتی از جمله کشیدن حصار استفاده خواهد شد.

به گفته وی اتریش مسئولیت خود به عنوان کشور هدف برای پناهندگان را در سال گذشته به صورت کامل و جامع انجام داده است. اما این بدین سبب شده که در اتریش بسیاری سیستم ها و موسسات تحت فشار بالایی قرار گیرند. ما به لب مرز ظرفیت های خود رسسیده ایم.

اتریش همچنین برای سال 2016 محدودیت پذیرش پناهندگان تا سقف 37.500 نفر را تعیین کرده است که کم تر از نصف تعداد پناهندگانی است که سال گذشته پذیرفته است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تنش در مرزهای کره شمالی و کره جنوبی