سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نتانیاهو نخست وزیر نبود خشونتی هم در کار نبود


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «اسحاق هرتزوگ» می‌گوید اگر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر نبود، موج کنونی خشونت و ناآرامی در سرزمین‌های اشغالی به وجود نمی‌آمد.

به گزارش پایگاه خبری «عاروتص شوع»، هرتزوگ در گفت‌وگو با برنامه «میت دپرس» کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی بار دیگر طرح خود برای جدایی از فلسطینی‌ها را مطرح کرد و گفت: طبق این طرح باید کمیته‌ امنیت منطقه‌ای متشکل از مصر، اردن، اسرائیل و سایر کشورهای عرب تشکیل شود تا در نهایت یک کشور فلسطینی تشکیل شود.

وی افزود: «نتانیاهو، «نفتالی بنت» رهبر حزب «بیت یهودی»، «زهاوا گالان» رهبر حزب مرتص، «یعیر لاپید» (رهبر حزب یش‌عاتید) و «آویگدور لیبرمن» رهبر حزب «اسرائیل بیتنا» به مردم دروغ می‌گویند. اگر ما از فلسطینی‌ها جدا نشویم، خود را در کشوری عربی-یهودی خواهیم یافت آنهم بدون هیچ راه‌حلی».

هرتزوگ همچنین اظهار داشت:« نتانیاهو امروز اعتماد اسرائیلی‌ها به خود را از دست داده است. تقریبا 70 درصد اسرائیلی‌ها از طرح من حمایت می‌کنند».

انتهای پیام/م

http://fna.ir/J14PSC


ویدیو مرتبط :
دلقک بازی نتانیاهو(نخست وزیر اسرائیل)