سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کیفیت هوای تهران همچنان سالم است/باران هوای پایتخت را پاک نکرد


محمد رستگاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس اطلاعات ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، شاخص کیفیت هوا در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 صبح امروز در شرایط سالم قرار دارد.
آلودگی هوای پایتخت دیروز(سه شنبه) پس از هشت روز متوالی از شرایط ناسالم برای گروه های حساس به شرایط سالم تغییر کرد.
معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: میزان غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون با 15 عدد کاهش نسبت به روز گذشته همچنان در حد مجاز بوده و بر روی عدد 67 قرار گرفته است.
رستگاری با اشاره به کاهش میزان غلظت آلاینده های منواکسیدکربن از 51 به 40 نسبت به روز گذشته تصریح کرد: میزان غلظت ذرات کمتر از 10 میکرون نیز از 54 به 39 کاهش داشته است.
وی گفت: ایستگاه های فرمانداری شهرری با شاخص 122 و پارک قائم و پارک سلامت با شاخص 110 آلوده ترین نقاط جوی شهرستان تهران در 24 ساعت گذشته بوده است.
رستگاری خاطرنشان کرد: ایستگاه های گلبرگ و دانشگاه علم و صنعت نیز هرکدام با شاخص اعداد 38 و 40 (پاک) از سالم ترین هوای شهر تهران در این مدت برخوردار بودند.
شاخص کیفیت هوا، Air Quality Index) AQI) شاخصی برای تعیین روزانه کیفیت هوا و میزان ارتباط آن با سطوح سلامتی افراد است.
بر این اساس معیار سطح اهمیت بهداشتی شاخص کیفیت هوا (AQI) به ترتیب از صفر تا 50 در شرایط پاک (سبز)، 51 تا 100 سالم( زرد )، 101 تا 150 ناسالم برای گروه حساس(نارنجی)، 151 تا 200 ناسالم (قرمز)، 201 تا 300 بسیار ناسالم (بنفش) و 301 تا 500 در شرایط خطرناک (ارغوانی) تعیین شده است.
تهرام 2079//1625

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پاک ترین هوای دنیا متعلق به زمانی است که دلمان هوای هم را میکند