سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



عیدانه/ تزیین تخم‌مرغ های هفت‌سین


عیدانه/ تزیین تخم‌مرغ های هفت‌سینچیدانه/ مادرم هر عید با وسواس خاصی تخم‌مرغ رنگی‌ها را می‌شمارد.... که مبادا از بی‌حواسی‌های من یکی‌شان کم شده باشد! هنوزم هم همین‌طور است... همیشه می‌گوید تخم‌مرغ شب عید باید به قاعده هر نفر یکی باشد! و خودش همیشه پنج تا سالم و بی‌ترک‌شان را با دقت خاصی وارسی می‌کند و برایم کنار می‌گذارد.

مادرم می‌گوید: «صفای هر چیز به اصالت آن است.» و بی‌شک در سفره هفت‌سین هر سال ما تخم‌مرغ‌های پلاستیکی و سفالی که یکی می‌خری برای ۱۰ نوروز آینده‌ات می‌ماند، جایی ندارند....! نمی‌گویم خوب است یا بد؛ ابدا! فقط ما نمی‌پسندیم‌شان! همه‌چیز همان‌طور که هست زیباست.... هفت‌سین‌چین خانه ما من هستم! آن‌قدر که از کودکی برای این کار شوق داشته‌ام و اهل خانه سمتش را با احترام تقدیمم کرده‌اند که مبادا از دل‌خوشی‌های سال نو چیزی کم داشته باشم! بی‌شک شما هم که این مطلب را می‌خوانی هفت‌سین‌چین خانه‌ات هستی! و می‌خواهی بدانی عید امسال چه نقشی بر دل این سفیدی‌ها بنشانی که زیبایی سفره‌ات را دوچندان کند.

خوب می‌دانم که خنده روشنی از این لقب بامزه بر لبانت نقش بسته است. زندگی‌ات سراسر خنده روشن هفت‌سین‌چین خانه! فقط 14 روز تا پایان سال ۱۳۹۴ باقی مانده است پس از همین حالا هر روز با عیدانه و چیدانه برای استقبال از سال نو میرویم.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: چیدانه


ویدیو مرتبط :
آموزش نقاشی با طرح های هندسی روی تخم مرغ هفت سین