سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سن‌دیسک حافظه فلش بی‌سیم خود را با ظرفیت 200 گیگابایت معرفی کرد


حافظه فلش بی‌سیم سن‌دیسک

باوجود اینکه حافظه‌های فلش را دیگر الان می‌توان در هر خانه‌ای دید و شاید هر کاربر بیش از نیاز خود هم از آن‌ها داشته باشد و این حافظه‌های ذخیره اطلاعات دیگر مهم نباشند اما هنوز هم استفاده‌های زیادی از این نوع حافظه‌ها می‌شود و همچنان محبوبیت خاصی بین کاربران دارد. برای همین هنوز هم شرکت‌های زیادی به‌دنبال توسعه این محصولات کوچک اما کاربردی هستند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا از جدیدترین حافظه فلشی که شرکت سن‌دیسک معرفی کرده است بگوییم.

هیاهوی زیادی در نمایشگاه CES 2016 به‌وجود آمده و به‌واقع هر لحظه شاهد معرفی محصولی جدید در این نمایشگاه هستیم! شرکت سن‌دیسک نیز که از یکه تازان بازار انواع حافظه‌های فلش و دیسک جامد است امروز پس از معرفی جدیدترین مدل دیسک جامد خود حالا یک حافظه فلش بی‌سیم با ظرفیت 200 گیگابایت را نیز معرفی کرده است. البته شما می‌توانید از این حافظه فلش با استفاده از درگاه USB 2.0 نیز استفاده کنید.

حافظه فلش بی‌سیم سن‌دیسک

شما می‌توانید با استفاده از این محصول و به‌سادگی اطلاعات خود را به‌صورت بی‌سیم و از طریق وای فای انتقال دهید و هرگاه که به آن‌ها نیاز داشتید به‌سرعت به آن‌ها دسترسی داشته باشید. ناگفته نماند که این فلش بی‌سیم در ظرفیت‌های 32/64/128/200 گیگابایتی موجود است و شما می‌توانید باتوجه به نیاز خود هر یک از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید.حافظه فلش بی‌سیم شرکت سن‌دسیک می‌تواند همزمان به 3 دستگاه مختلف سرویس دهی کند و از این بابت لازم نیست نگران باشید.

شما می‌توانید فیلم یا آهنگ مورد علاقه‌ی خود را از روی آن بدون نیاز به اینترنت استریم کنید و ساعت‌ها از آن باتوجه به باتری قدرتمند آن لذت ببرید. البته همانطور که گفته شد می‌توانید با استفاده از درگاه USB 2.0 نیز به اطلاعات آن دسترسی داشته باشید یا از رابط OTG برای متصل کردن آن به تلفن هوشمندتان استفاده بکنید. در پایان نیز باید گفت که نسخه 200 گیگابایتی این حافظه فلش قیمتی معادل 119.99$ دلار دارد. همینطور برای استفاده از آن بر روی تلفن اندرویدی‌تان ابتدا باید برنامه مخصوص به آن را از لینک زیر دانلود کنید :

دانلود از گوگل پلی

نظر شما در مورد حافظه فلش بی‌سیم شرکت سن‌دیسک چیست؟ آیا آن را می‌پسندید و علاقه‌ای به خرید آن دارید؟ نظرات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.

Android Authority

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
تولید دیسک فلاپی با 128 گیگابایت حافظه توسط یک هکر