سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



برپایی یادواره شهیدان اعلام آمادگی همه جانبه در برابر دشمنان است


به گزارش ایرنا، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت 22 اسفند روز شهید و همچنین مراسم تجلیل از خانواده شهیدان قم در مجتمع فرهنگی امام خمینی این استان با بیان اینکه جوانان ما گاهی از فضای معنوی و روحانی دوران دفاع مقدس اطلاع چندانی ندارند، اظهار داشت: ما یادواره شهدا را در محضر خانواده معظم شهدا و سایر بزرگان برگزار می کنیم تا به نسل امروز بگوئیم خط سرخ شهادت خطی است که پیامبر اکرم(ص) آن را ترسیم کرده، و جلو دار این خط نیز امیرالمومنین(ع)، حضرت زهرا(س) و سیدالشهدا (ع) هستند.
وی با بیان اینکه نسل جوان باید بدانند که دین فدایی می خواهد، تصریح کرد: دین اسلام بواسطه انسان های فداکار و از جان گذشته که جز رضایت خدا چیز دیگری در نظر نداشتند، و با آغوش باز به استقبال شهادت رفتند، در اختیار ما قرار گرفته است، لذا باید قدردان آن باشیم.
امام جمعه موقت قم با تمجید از صبر و استقامت خانواده شهدا گفت: نسل جوان ما باید بدانند در گذشته بر این کشور چه گذشته، و امروز چه انسان های بزرگی از مردان و زنان و دختران و پسران و همسران به عنوان یادگاران آن دوران در این جامعه زندگی می کنند که دعاهای آنها موجب خیر و برکت برای همگان است.
عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن اشاره به دیگر مواردی که به خاطر آنها برای شهیدان آئین یادواره و گرامیداشت برگزار می کنیم، تصریح کرد: ما باید یاد شهدا را گرامی می داریم تا از خواب غفلت بیدار شویم، چرا که وقتی یاد شهید مطرح می شود و تصویر زیبای شهید را نیز می بینیم، فضای روحی و ذهنی ما به کلی تغییر پیدا می کند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: با حضور در این مراسم راه کمال و معنویت و اوج گرفتن انسان به مقامات عالیه برایمان ترسیم می شود،و به خوبی می فهمیم که خیلی هم نباید سرگرم این دنیا و لذت های آن شویم.
وی افزود: یکی از علت هایی که ما یاد شهیدان را گرامی می داریم، این است که این کشور هنوز دشمن دارد، لذا ما می خواهیم به نسل جوان و همه جامعه این مطلب را بیان کنیم که باید همیشه آماده و در صحنه باشیم.
آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه به قول قرآن دشمنان هیچ وقت دست از سر ما برنمی دارند، تصریح کرد: مسئولان ما برجام را با طرف های آمریکایی و اروپایی امضا کردند ولی آنها همچنان دست از سر ما برنداشتند.
امام جمعه موقت قم همچنین با اشاره به رزمایش های اخیر موشکی سپاه پاسداران، گفت: رزمندگان ما تا با تمام وجود آمادگی و توان رزمی خود را حفظ می کنند و دراین راستا نیازی به کسب اجازه از هیچ کشوری ندارند.
وی با تاکید بر اینکه دشمن هنوز یک تحریم اقتصادی را لغو نکرده دو تحریم دیگر را جایگزین آن می کند، تصریح کرد: با توجه به تداوم دشمنی های جریان استکبار با نظام و ملت ایران مهمترین هدف از برگزاری یادواره شهدا ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه است، لذا خانواده مکرم شهیدان که سخنانشان در جامعه تاثیر گذار است و تا عمق جان ها اثر می کند، نقش مهمی در این زمینه دارند.
در این مراسم چند تن از خانواده شهیدان انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و همچنین مدافعان حرم حضرت زینب (س) مورد تجلیل قرار گرفتند.
7403/ 6133/**1565

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اعلام آمادگی برای مناظره