سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معرفی کتاب/ روایت تصویری از زندگی پیامبر(ص) در «آنک آن یتیم نظر کرده»


معرفی کتاب/ روایت تصویری از زندگی پیامبر(ص) در «آنک آن یتیم نظر کرده»باشگاه خبرنگاران/ کتاب «آنک آن یتیم نظر کرده» روایت زندگی پیامبر(ص) از تولد تا هجرت ایشان به حبشه است.

 «آنک آن یتیم نظر کرده» رمانی به زبان فارسی درباره زندگی پیامبر اسلام (ص) نوشته محمد رضا سرشار (رضا رهگذر) است.

این کتاب روایتی از زندگی پیامبر(ص) از زمان تولد تا هجرت به حبشه را با نثری تاریخی که به فارسی دری نزدیک است، بیان می کند.

داستان از اندکی پیش از تولد پیامبر اکرم(ص) آغاز شده و ماجرای زندگی آن حضرت را تا پایان هجرت عده‌ای از مسلمانان به حبشه در بر می‌گیرد.

این اثر در ابتدا دو جلد بود و در تجدید چاپ های بعدی به یک جلد تبدیل شد و تا سال هشت بعثت را در بر می گیرد. علت ادامه ندادن آن کمی منابع و بعضا در برخی موارد گره های تاریخی بوده است.نویسنده سعی کرده در نوشتن این کتاب داستان روایی نداشته باشد بلکه به صورت تصویری برای مخاطبان باشد که بر جذابیت‌ها و تأثیرگذاری‌های کتاب بیافزاید.

این رمان چندین بار در ایران منشتر شده و جوایزی را خود اختصاص داده است. و به زبان‌های عربی، ترکی استانبولی و انگلیسی نیز منتشر شده است.

به گفته نویسنده این داستان دنباله خواهد داشت و مجلدات بعدی داستان بخش‌های دیگری از زندگی پیامبر(ص) را روایت خواهد کرد.
آنک آن یتیم نظر کرده (رمان زندگی پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم) اثر محمدرضا سرشار در قطع رقعی با 630صفحه از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
سبک زندگی - معرفی کتاب زندگی بی حد مرز - زندگی نیک