سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کاشت هزاران اصله نهال به یاد مهاجران الی الله در سراسر کشور


مینو اصلانی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس گفت: کاشت نهال سنت بسیار حسنه‌ای است که در روایات و سیره اهل بیت(ع) بر آن بسیار تاکید شده است، به طوریکه عدم رسیدگی به یک گیاه سبز بسیار نکوهش شده است.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور در خصوص سیره بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در این خصوص گفت: یک روز در نماز جماعتی که با حضرت امام خمینی(ره) در نوفل لوشاتو برگزار شد، شخصی به دلیل نداشتن مهر برای برپایی نماز، یک برگ از درختی کند که حضرت امام(ره) به این کار اعتراض کرده و فرمودند که وقتی برگ روی زمین ریخته، نباید کسی برگ را از درخت بکند.

وی با بیان این مطلب که سازمان بسیج جامعه زنان کشور، وظیفه خود می‌داند که هر سال نسبت به کاشت نهال اقدام کند، گفت: امسال به طور ویژه این غرس نهال به یاد و خاطره‌ شهدای فاجعه منا انجام خواهد شد و ده‌ها هزار درخت در سراسر کشور به نام این شهدا غرس می‌شود.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور افزود: هدف از این اقدام زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدایی است که با بی‌تدبیری رژیم منحوس عربستان و به پشتوانه آمریکای جنایتکار، مظلومانه جان باختند.

وی با بیان این موضوع که آل‌سعود رژیم دست نشانده انگلیس است، گفت: در حال حاضر آل سعود تحت نظر و فرمان آمریکا و رژیم صهیونیستی گام بر می‌دارد و ما به امید نابودی آمریکای جنایتکار و آل سعود این نهال‌ها را غرس خواهیم کرد.

اصلانی در خصوص فعالیت‌های سازمان محیط زیست نیز گفت: از آنجا که کشور ما در شرایط خاص زیست محیطی قرار دارد و بویژه اینکه به طور مداوم استان‌های بیشتری درگیر ریزگردها و آلودگی هوا می‌شود، این انتظار می‌رود که در روز درختکاری، سازمان محیط زیست به دور از فرافکنی و سیاسی‌کاری، خبرهای دلگرم کننده‌ای را در جهت رفع این مشکل به مردم بدهد.

وی افزود: سازمان بسیج جامعه زنان کشور نیز با حضور شهردار و جمعی از مسئولین در شهرداری منطقه 14 در دانشکده حضرت زینب(س)، غرس نهال را خواهد داشت.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کاشت 4000 اصله نهال