ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



استقلال خواهان معاوضه هافبکش با ستاره سابق پرسپولیس شد


  X  

تاریخ خبر : سه‌شنبه 1394.08.19 - 22:55

استقلال خواهان معاوضه هافبکش با ستاره سابق پرسپولیس شد

جام نیوز/ استقلالی ها برای پیوستن هافبک عراقی خود با سپاهان شرط گذاشتند: «خلعتبری را بدهید، کرار را ببرید!» مصاحبه جاسم کرار با یک شبکه تلویزیونی عراقی و اظهار تمایل این بازیکن برای جدایی از آبی ها و پیوستن به سپاهان باعث شگفتی استقلالی ها شد. هافبک عراقی در این مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد هیچ پولی از استقلال دریافت نکرده و به خاطربندی که در قراردادش وجود دارد می خواهد از این تیم جدا شود. کرار ضمن تعریف و تمجید از خوش قولی باشگاه سپاهان گفت که عمادرضا 7 سال در این باشگاه اصفهانی توپ زد اما کوچک ترین مشکلی پیدا نکرد و حالا او هم قصد دارد به زاینده رود برود!
از سوی دیگر پرویز مظلومی مدت هاست خواهان به خدمت گرفتن محمدرضا خلعتبری شده و درخواست خرید این بازیکن را در نیم فصل به سران باشگاه داده است و حتی خود پرویزخان پیشنهاد داده که در صورت لزوم حاضر است برهانی را در ازای خلعتبری بدهد. شنیدیم مدیران استقلال که حسابی از مصاحبه کرار شگفت زده و شاکی شده اند تصمیم گرفتند شرطی عجیب پیش روی این هافبک عراقی و سپاهان بگذارند و به قولی یک تیر و دو نشان بزنند تا هم از سر بازیکن جنجالی خود خلاص شوند و هم خواسته سرمربی شان را برآورده کنند. استقلالی ها تصمیم گرفتند در صورتی کرار را به سپاهان بدهند که اصفهانی ها خلعتبری را در اختیار آنها بگذارند!
البته همانطور که پیش از این به اطلاع شما رساندیم محرم نویدکیا یکی از مخالفان سرسخت کرار برای پوشیدن پیراهن استقلال است ولی در هر حال برخی مسئولان باشگاه خواهان این بازیکن شده اند. حالا باید دید اصفهانی های زبر و زرنگ بازیکن موثر و تکنیکی خود را با کرار پرحاشیه و کم اثر عوض می کنند یا خیر؟!

نظر شما


ویدیو مرتبط :
فوتبال بازی ستاره سابق پرسپولیس و استقلال در کوچه