فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



ترافیک تهران اجازه برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را در «باغ کتاب» نمی‌دهد


به گزارش خبرگزاری فارس، محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به سوتفاهم به وجود آمده در رابطه با نمایشگاه دائمی در باغ کتاب و برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب گفت: امیدوارم علاوه بر نمایشگاه دائمی کتاب در باغ کتاب، نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را در مجموعه شهر آفتاب برگزار کنیم.

محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در آیین تودیع و معارفه فرهنگسرای ارسباران با اشاره به بازدید شب گذشته خود از مجموعه باغ کتاب گفت: بزرگترین نمایشگاه فروشگاه کتاب دنیا با ۱۶ هزارمتر مربع در نیویورک قرار دارد اما در باغ کتاب تهران، فقط بخش بزرگسال سطح بیشتری نسبت به نمایشگاه نیویورک دارد.

صلاحی از مجموعه باغ کتاب که زیرنظر موسسه نشرشهر فعالیت خود را آغاز خواهد کرد به عنوان نمایشگاه دائمی کتاب یاد کرد و گفت: در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، روزانه بیش از ۵۰۰ هزار نفر بازدیدکننده می‌آید در حالی که برای باغ کتاب، اصلا ترافیک تهران اجازه حضور این تعداد را نمی‌دهد.

وی افزود: همه جای دنیا، نمایشگاه‌های بزرگ در حاشیه شهر قرار دارد؛ در مجموعه شهر آفتاب در جنوب تهران هم علاوه بر مترو، بازدیدکنندگانی که از شهرهای مختلف می‌آیند از طریق بزرگراه امام علی(ع)، بزرگراه آزادگان و اتوبان قم-تهران می‌توانند به سهولت به نمایشگاه دسترسی داشته باشند.

مشاور شهردار تهران با اشاره به آماده‌سازی این مجموعه با تکمیل ایستگاه مترو و پارکینگ و فضاسازی بیرونی تا پایان سال گفت: امیدواریم شهر آفتاب اردیبهشت ماه سال ۹۵ آماده برگزاری نمایشگاه بزرگ بین‌المللی کتاب تهران باشد؛ که البته ارتباطی به نمایشگاه دائمی کتاب تهران در مجموعه باغ کتاب که موسسه نشر شهر متولی آن است، ندارد.

انتهای پیام/و

http://fna.ir/V0BG6F


ویدیو مرتبط :
برگزاری 28 امین نمایشگاه کتاب تهران