مهدی‌زاده: می‌خواهم باز هم قهرمان کاراته جهان شوم


دارنده مدال طلای رقابت‌های قهرمانی جهان می‌گوید تلاش می‌کند بار دیگر عنوان قهرمانی جهان را بدست بیاورد و برای رسیدن به این هدف نیاز به حضور بیشتری در رقابت‌های تدارکاتی بین‌المللی دارد.

امیر مهدی‌زاده در گفت‌و‌گو با ایسنا، در مورد حضورش در رقابت‌ها کاراته‌وان فرانسه اظهار کرد: بعد از رقابت‌های قهرمانی آسیا در کشور ژاپن حدود 5 ماه بود که در رقابت‌های بین‌المللی حضور پیدا نکرده بودیم و حضور در کاراته‌وان پاریس به بالا رفتن سطح آمادگی‌ام کمک زیادی کرد.

او ادامه داد: هدف اصلی‌ام از حضور در رقابت‌های کاراته‌وان فرانسه بالا بردن سطح آمادگی‌ام بود و کسب نتیجه در این رقابت‌ها چندان مهم نبود. با توجه به اینکه چند ماهی از میادین دور بودم، کار سختی در کاراته‌وان فرانسه داشتم و علاوه بر این امسال در سوپر لیگ کاراته نیز حضور ندارم و به همین خاطر حضور در چنین رقابت‌هایی برایم بسیار مهم است.

دارنده مدال طلای رقابت‌های قهرمانی جهان با بیان اینکه تلاش می‌کند تا این عنوان را دوباره تکرار کند، گفت: تمام تلاش و برنامه‌ام تکرار عنوان قهرمانی جهان است و به همین خاطر اگر بتوانم در سه کاراته‌وان دیگر حضور داشته باشم به هدفم نزدیک‌تر می‌شوم.

مهدی‌زاده در مورد عدم مدال‌آوری در رقابت‌های کاراته‌وان فرانسه نیز اضافه کرد: با اینکه کسب مدال در رقابت‌های کاراته‌وان مهم است ولی اگر در تمامی ادوار مختلف این رقابت‌ها مدال طلا کسب کنم ولی در رقابت‌های قهرمانی جهان ناکام باشم، ارزشی برایم ندارد.

او در مورد پیگیری تمرینات خود برای حضور در رقابت‌های مختلف نیز گفت: در حال حاضر با آقای دباغیان تمریناتم را برای حضور در رقابت‌های مختلف دنبال می‌کنم. البته با توجه به اینکه در سوپرلیگ حضور ندارم باید تمریناتم را فشرده‌تر و سنگین‌تر دنبال کنم.

دارنده مدال طلای رقابت‌های قهرمانی جهان با ابراز امیدواری از برگزاری هرچه زودتر انتخابات فدراسیون گفت: امیدوارم هرچه زودتر تکلیف ریاست فدراسیون کاراته مشخص شود تا کادر فنی تیم ملی نیز تشکیل شود و ملی‌پوشان بتوانند برنامه‌های خود را بهتر دنبال کنند.

مهدی‌زاده در پایان خاطر نشان کرد: می‌خواهم عنوان قهرمانی جهان در سال 2012 را یکبار دیگر در رقابت‌های قهرمانی جهان 2016 در اتریش تکرار کنم. امیدوارم حمایت‌های بیشتر از کاراته صورت پذیرد و این رشته بیشتر مورد توجه مسئولین ورزش ایران باشد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
مصاحبه مهدی زاده بعد از کسب مدال طلا کاراته جهان 2012