سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



مامان و نی نی/ چگونه از خوردن غذاهای ناسالم در دوران بارداری جلوگیری کنیم؟


مامان و نی نی/ چگونه از خوردن غذاهای ناسالم در دوران بارداری جلوگیری کنیم؟نوین زی/ از منابع حاوی باکتری دوری کنین. این باکتری ها ممکنه در غذاهای دریایی خام، محصولات غیر پاستوریزه لبنی، میوه و یا سبزیجات شسته نشده، تخم مرغ خام و گوشت کنسرو نشده یافت بشه. بارداری، اثربخشی سیستم ایمنی بدن شما رو کاهش میده و حتی کودکتون در برابر بیماری های ناشی از مواد غذایی آسیب پذیرتر خواهد شد.
از غذاهای حاوی کافئین دوری کنین. منابع مایع حاوی کافئین مثل قهوه، چای و نوشابه های انرژی زا رو کمتر مصرف کنین و همچنین مصرف دسرهایی که از شکلات یا قهوه درست شدن رو نیز کاهش بدین. به گفته مرکز متخصص کودکان مصرف روزانه بیش از ۲۰۰ میلی گرم کافئین خطر سقط جنین رو دو برابر میکنه. بنابراین برای افزایش ایمنی کودک خود و رفاه خودتون مصرف این محرک رو کاهش بدین.
کم کردن میزان مصرف ماهی باعث جلوگیری از قرار گرفتن در معرض بالقوه به آلاینده ها میشه. متیل جیوه می تونه سیستم عصبی کودک شما رو تحت تاثیر قرار بده که اغلب در بسیاری از ماهی ها یافت میشه به خصوص انواع بزرگتر ماهی ها که عمر طولانی تری دارن و زمان بیشتری هم برای تجمع دارن مثل اره ماهی و کوسه. مصرف هفتگی خود رو از یک ماهی کامل کاهش بدین.
از مکمل های غذایی دوری کنین. monosodium glutamate و شیرین کننده ساخارین هردو از طریق جفت عبور کرده و وارد بدن در حال رشد کودک شما میشه. بر طبق آزمایشات مشاهده شده که monosodium glutamate به مغز جنین موش آسیب میرسونه وشیرین کننده ساخارین میتونه در مثانه کودک شما انباشته بشه و نشون داده شده که خطر ابتلا به سرطان در فرزندان حیوانات که اون رو به طور منظم مصرف کرده‌ان بیشتر شده. رنگ های مصنوعی مواد غذایی در بیش فعالی کودک و نا بردباری او در مقابل آلرژی ها تاثیر داره.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: نوین زی


ویدیو مرتبط :
مامان بزرگ جیمی نوترون نی نی میشه