سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پلیس پایتخت، امنیت روز طبیعت را تامین می‌کند/ آمادگی کامل پلیس تهران تا پایان تعطیلات نوروز


به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، سردار ساجدی نیا با اشاره به پیش بینی های پلیس پایتخت برای روز طبیعت، گفت: با توجه به اینکه اغلب شهروندان به همراه خانواده های خود در روز سیزدهم فروردین از منازل خود خارج و برای تفریح و شادی به دل طبیعت و پارک ها و تفرجگاه‌ها می‌روند از این رو برقراری و حفظ امنیت و آرامش از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و پلیس نیز جهت پیشگیری از وقوع هر جرمی تدابیر لازم را برای ایجاد فضایی سالم توام با امنیت و آرامش برای شهروندان اندیشیده و با آمادگی کامل ماموریت روز 13 فروردین ماه را انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس پایتخت برای تامین امنیت تفرجگاه‌ها در کلیه بوستان ها و پارک های جنگلی مستقر هستند و روز طبیعت را در کنار مردم برای تامین امنیت آنها سپری می کنند، افزود: همچنین در پارک های بزرگ علاوه بر استقرار ایستگاه ها، گشت های پلیس به صورت پیاده و خودروئی فعال هستند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس راهور نیز در مبادی ورودی و خروجی پایتخت و تفرجگاه ها مستقر هستند و پیش بینی می کنیم ترافیک پارک های جنگلی همزمان با بازگشت مردم اندکی افزایش یابد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همچنین در صورت لزوم در روز طبیعت، از گشت‌های هوایی نیز به منظور کنترل تفرجگاه‌ها ،پارک‌ها و سطح معابر استفاده خواهیم کرد.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری شهروندان تهرانی با پلیس و پرهیز از هرگونه پارک حاشیه‌ای مشکل زا همچون پارک‌های دوبله و مورب گفت: آنچه برای ما مهم است چیدمان مناسب خودروها در ورودی‌ها و خروجی‌ها و همچنین معابر حاشیه‌ای بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها به منظور جلوگیری از به وجود آمدن گره‌های ترافیکی و مشکل آفرین برای شهروندان است. از این رو مامورین ما با مدیریت پارک خودروها با هرگونه پارک حاشیه دوبله و مورب برخورد خواهند کرد.

ساجدی نیا افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ضمن اینکه تردد هرگونه کامیون و وسائل نقلیه سنگین از ساعت 6 صبح جمعه 13 فروردین تا ساعت 24 در معابر پایتخت ممنوع است،با وانت‌بارهایی که در روز طبیعت اقدام به حمل مسافر در قسمت بار می‌کنند به شدت برخورد می شود و از ادامه تردد و طی مسیر آن‌ها نیز ممانعت به عمل خواهد آمد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان با اشاره به اینکه در مقاطعی از روز 13 فروردین، امکان اعمال محدودیت ترافیکی در برخی از معابر حاشیه‌ای بوستان‌ها وجود خواهد داشت، خواستار توجه مردم به تذکرات پلیس و همکاری شهروندان با عوامل انتظامی و راهنمائی و رانندگی شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دستگیری و درگیری پلیس با آدم ربایی پلیس آگاهی تهران بزرگ