سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حمله به بیمارستان پزشکان بدون مرز در ولایت قندوز اشتباه بود


به گزارش دفتر منطقه‎ای خبرگزاری تسنیم، «جان کمپبل» فرمانده نیروهای آمریکای ناتو در افغانستان گزارشی را از حمله هوایی نظامیان آمریکایی به بیمارستان پزشکان بدون مرز ولایت قندوز را به مقامات وزارت دفاع این کشور ارائه کرد.

وزارت دفاع آمریکا از ارائه جزئیاتی در مورد نتایج گزارش مذکور خودداری کرده و تأکید می‌ورزد، پیش از این که گزارشی به پنتاگون برسد باید مورد تأیید جان کمپبل قرار بگیرد.

در ادامه وزارت دفاع آمریکا اظهار می‌دارد: این گزارش برای آگاهی مردم منتشر خواهد شد، اما اطلاعاتی که به نظر نیروهای نظامی آمریکایی محرمانه و اطلاعات امنیتی تلقی شود منتشر به انتشار نخواهد رسید.

این وزارتخانه زمان انتشار گزارش مربوط به حمله نیروهای هوایی آمریکایی به بیمارستان پزشکان بدون مرز در ولایت قندوز در شمال افغانستان را اعلام نکرده است.

جان کمپبل در مورد حمله هوایی نیروهای آمریکایی به بیمارستان قندوز تأکید کرد که این حمله یک اشتباه بوده است.

وی گفت: مسئول تحقیقات حمله به بیمارستان پزشکان بدون مرز ولایت قندوز ژنرال «ویلیام هیکمن» است.

«اشتون کارتر» وزیر دفاع آمریکا پس از حمله نظامیان آمریکایی به این بیمارستان ویلیام هیکمن را به عنوان مسئول تحقیقات این حادثه انتخاب کرد و خاطرنشان می‌شود که این نظامی آمریکایی تحت فرمان کمپبل نیست.

انتهای پیام/.


ویدیو مرتبط :
طالبان مرکز ولایت قندوز افغانستان را تصرف کرد