متلاشی شدن 3 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در ماکو


فرمانده انتظامی ماکو از متلاشی شدن 3 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «محمد احمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان‌غربی، با اعلام این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان ماکو با انجام عملیات‌های شبانه‌روزی در مدت 10 ماه توانستند بیش از 300 قاچاقچی، توزیع‌کننده و مصرف‌کننده مواد مخدر را دستگیر کنند.

وی در ادامه از متلاشی شدن 3 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: مقدار 14 کیلو و چهار صد گرم انواع مواد مخدر از این قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

احمدی تصریح کرد: پرونده قاچاقچیان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

فرمانده انتظامی ماکو اظهار کرد: مبارزه با عرضه و تقاضا از محوری‌ترین برنامه‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان ماکو است و در تلاش برای کاهش میزان تقاضای مصرف مواد مخدر هستیم.

احمدی با اشاره به اهمیت آرامش فضای خانه و خانواده، گفت: والدین باید فضایی ایجاد کنند که فرزندان در آن احساس امنیت و آرامش داشته باشند هم‌چنین با توجه به الگوپذیری فرزندان از پدر و مادر، سعی کنند مناسب‌ترین الگو برای فرزندانشان باشند و هرگز بر خلاف گفته‌های خود عمل نکنند.

فرمانده انتظامی ماکو خاطرنشان کرد: اعتماد فرزندان به والدین بسیار حائز اهمیت است و از همه والدین گرامی استدعا دارم که شرایطی را مهیا کنند که محرم اسرار و پناهگاه فرزندانشان باشند و با تقویت قدرت اعتماد به نفسشان، آن‌ها را در برابر شرایط آسیب‌زا ایمن و مقاوم کنند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
دستگیری باند توزیع مواد مخدر