ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رضاییان: برخی نمایندگان کاری کردند که انگار قرار است جنگی رخ دهد/ همه فرصت‌ها را از دست دادیم


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسعود رضاییان در گفت‌وگو با رادیو ورزش در رابطه با بیانیه هیئت مدیره باشگاه ملوان در خصوص رفتن مهدی شریفی به تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: آمدن شریفی به ملوان تا صبح امروز (شنبه) قطعی شده بود اما به‌یک‌باره متوجه شدیم که این بازیکن به تراکتورسازی تبریز رفته است، ای‌کاش از ابتدا این بحث مطرح نمی‌شد تا این بازیکن بتواند هر جایی که عنوان می‌کنند یا می‌خواهد، برود.

وی افزود: اگر از ابتدا این بحث‌ها مطرح نمی‌شد، مشکلی پیش نمی‌آمد ولی به‌خاطر شریفی مذاکره با 2،3 بازیکن را که خارجی هم بودند پایان دادیم. همه فرصت‌ها را به‌خاطر شریفی برای جذب بازیکنان مورد نظر از دست دادیم. ما تنها شریفی را از دست ندادیم بلکه همه فرصت‌‌ها را از دست داده‌ایم و بعید است بتوانیم بازیکنی جذب کنیم. ضایعه جبران ناپذیری برای ملوان رخ داده و به همین دلیل هیئت مدیره بیانیه صادر کرد. ما تابع سیاست‌های هیئت مدیره هستیم و پشت آن ایستاده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه ملوان در مورد اینکه چه‌معیاری برای حضور بازیکنان سرباز وجود دارد، عنوان کرد: اگر بزرگوارانی که در این حوزه حضور دارند، پاسخ بدهند، صحیح‌تر است، چراکه از جزئیات بی‌اطلاع هستیم.

رضاییان در پاسخ به این موضوع که چرا باشگاه ملوان تا این حد ناراحت رفتن شریفی به تراکتورسازی است، گفت: موضوع به این سادگی نیست که عنوان می‌شود. به‌صورت قطعی عنوان شد که شریفی بازیکن ملوان است و باید در تمرینات ملوان شرکت کند اما ناگهان بازیکن تراکتورسازی شد. اینکه گفته می‌شود دیگران دخالتی نداشته‌اند، این‌طور نیست و نامه‌نگاری‌های مختلفی به رئیس جمهور شد و حرکات خارج از چارچوب فوتبال صورت گرفت.

وی ادامه داد: نمی‌خواستم چیزی بگویم، چرا که این مسائل می‌توانست برای برخی افراد عاملی باشد تا بگویند سیاسیون در فوتبال دخالت می‌کنند. اعلام می‌کنیم که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دخالتی نداشتند و از آنها دلخور نبودیم. دلخوری ما از این است که شریفی صبح بازیکن ملوان بود و ظهر بازیکن تراکتورسازی شد. برخی نمایندگان کاری کردند که انگار قرار است جنگ ایران و عربستان رخ دهد.

مدیرعامل باشگاه ملوان در پایان گفت: دوستان می‌گویند که چرا ملوانی‌ها حساس شده‌اند، چرا نباید حساس شویم؟ ما برای خرید بازیکن خارجی 50هزار دلاری دست و دل‌مان می‌لرزد. برای ما سخت است که این پول را به بازیکن خارجی بدهیم.

انتهای پیام/*


ویدیو مرتبط :
حادثه رخ میده ولی این پیرمرد انگار نه انگار ...