سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نماینده مجلس: هنوز اطلاعی از ماهیت هیئت نظارت بر برجام نداریم


نماینده مجلس: هنوز اطلاعی از ماهیت هیئت نظارت بر برجام نداریم

آخرین خبر/ عضو کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: متاسفانه هنوز اطلاعی در خصوص ماهیت، اعضا و چگونگی تشکیل هیئت برجام نداریم و آخرین اخبار همان خبر اعلام تشکیل هیئت برجام توسط شواری عالی امنیت ملی بوده است.
محمد صالح جوکار عضو کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص آخرین اخبار از تشکیل هیئت نظارت بر برجام در دولت اظهار داشت: متاسفانه هنوز اطلاعی در خصوص ماهیت، اعضا و چگونگی تشکیل هیئت نظارت بر اجرای برجام نداریم و آخرین اخبار همان خبر اعلام تشکیل هیئت برجام توسط شواری عالی امنیت ملی بوده است.

وی تاکید کرد: کمیسیون امنیت ملی کار خود را شروع کرده است و در حین انجام اقدامات اولیه، نظارت خود را آغاز می کند و این نظارت تا آخرین روز اجرای برجام انجام می گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی افزود: با توجه به اینکه وظیفه تشکیل هئیت نظارت بر برجام و مشخص کردن اعضا برعهده شورای عالی امنیت ملی است و تا کنون کار خاصی انجام نگرفته روز یکشنبه موضوع هیئت نظارت بر برجام را در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح می کنیم تا تاکید دوباره ای بر فوریت اجرای آن شود.

در این باره لازم به ذکر است که علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی درباره وظایف و اعضاء هیئت نظارت بر اجرای برجام گفته بود که این هیئت پنج وظیفه بر عهده دارد اما مصوبه شورای عالی امنیت ملی آن است که فعلاً در حد تشکیل این هیئت اطلاع رسانی شود و تصمیم گیری درخصوص انتشار اطلاعات درباره اعضاء هیئت نظارت بر برجام بعداً انجام خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
گریه زارعی، نماینده مجلس پس از تصویب برجام Saraneh.com