سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سرویس تازه ای از همراه اول: مکالمه رایگان با آوای انتظار


سرویس تازه ای از همراه اول: مکالمه رایگان با آوای انتظار

در سال های اخیر و با ورود سایر اپراتورهای مخابراتی به کشورمان، نخستین خدمات دهنده در این عرصه به نام «همراه اول» نیز تلاش می کند تا با ابداع روش های تازه، کاربران را جذب نموده و سرویس های خود را در اختیارشان قرار دهد.

حال جدیدترین ابتکار این سرویس دهنده از راه رسیده و مشترکین همراه اول می توانند با در اختیار گذاشتن آوای انتظار خود جهت پخش پیام تبلیغاتی، بسته مکالمه رایگان دریافت کنند. در همین راستا روابط عمومی همراه اول بیانیه خبری خود را برای دفتر دیجیاتو ارسال نموده که جهت کسب اطلاعات تکمیلی در مورد طرح یاد شده، می توانید در ادامه مطلب آن را مطالعه فرمایید.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با عملی شدن ایده یکی از مشترکین خلاق همراه اول که از طریق سامانه ثبت ایده دریافت شده بود، از این پس همراه اولی ها می توانند با شماره گیری # ۶۹۷۰* با در اختیار گذاشتن ۱۰ روز آوای انتظار خود برای پخش پیام تبلیغاتی، یک بسته مکالمه ۱۰ دقیقه ای رایگان دریافت کنند.

در این مدت کسانی که با آن مشترک تماس می گیرند به جای شنیدن بوق تماس یا آوای انتظار فعلی، پیام های تبلیغاتی را شنیده، و در مقابل مشترکین از مکالمه رایگان لذت خواهند برد.

تفاوت این خدمت جدید با خدمات مشابه، در امکان مدیریت و منافع آن برای مشترک است. همچنین مشترکین به ازای ثبت نام در طرح، مکالمه رایگان درون شبکه دریافت خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، شرکت های تولید کننده و ارائه دهنده خدمات و محصولات در ایران می توانند با استفاده از این رسانه جدید به کانال ارتباطی مؤثر و کارآمدی دسترسی یابند. تبلیغات پخش شده توسط این رسانه منحصر به مشترکین همراه اول نیست و کلیه مشترکین اپراتورهای دیگر و حتی تلفن ثابت نیز می توانند آنرا بشنوند.

برچسب‌ها:آوای انتظارمکالمه رایگانهمراه اول

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
کد 73676 آوای انتظار همراه اول جواد مقدم