افتتاح مسکن مهر پردیس باز هم به تعویق افتاد


افتتاح 4هزار و 500 واحد مسکن مهر پردیس برای بار سوم به تعویق افتاد.

آب و فاضلاب افتتاح خانه مهر پردیس را به تعویق انداختبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،در حالیکه قرار بودامروز  4هزار و 500 واحد مسکن مهر پردیس پس از دو بار خلف وعده مسولان مربوطه افتتاح شود اما برای بار سوم این افتتاح با انداختن توپ کم‌کاری به زمین وزارت نیرو باز هم به  تعویق افتاد.

حسین رجب صلاحی رئیس شرکت شهر جدید پردیس در جمع خبرنگاران گفت: طی تماس تلفنی شرکت آب و فاضلاب از شرکت شهر جدید پردیس درخواست کرده تا افتتاح را دو هفته به تعویق بیندازند.

وی اظهار داشت: معمولا دو تا سه ماه پس از افتتاح زمان نیاز است تا واحدها پس از انجام نصب به شبکه آب و فاضلاب واحدها تحویل  داده شود.

رجب صلاحی اظهار داشت: پس از افتتاح زمانی حدود 2 الی 3 ماه طول می‌کشد تا صاحبان مسکن مهر در این خانه‌ها اسکان پیدا کنند، اما با این وجود شرکت آب و فاضلاب تاکید بر تکمیل پروژه پیش از افتتاح داشته است.

مدیرعامل شرکت عمرانی شهرجدید پردیس گفت: بخاطر شرایط موجود و ریزش در قسمت غربی تونل اتوبان تهران پردیس که قرار است فاز 11 را به خانه های مهر پردیس متصل کند وقفه ایجاده شده و حدود دو ماهه دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است فاز 11 خانه های مهر پردیس دو هفته دیگر افتتاح می شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مسکن مهر پردیس فاز هشت پردیس سازان نوید آبان ماه 1392