آموزش برجسته کردن لب بدون نیاز به جراحی و تزریق -آکا


1394/11/27

سایت خانواده ،مشاور خانوادهآموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو

یک اسکراب خوب و بعد از آن یک رژ لب حجم دهنده مطبوع همه چیزی است که می تواند لب های شما را برجسته تر کرده و چهره شما را زیباتر از گذشته به نمایش بگذارد. برخی از اسکراب ها و حجم دهنده هایی که در تبلیغات می بینیم شاید موثر باشند، اما اغلب دارای قیمت هایی نامعقول هستند و از آن مهمتر ممکن است به ترکیبات آن اطمینان نداشته باشید بخصوص اگر از برندهای معروف و سرشناس نباشند. به همین دلایل به شما پیشنهاد می کنیم برای حجم دادن به لب های خود از موادی که در دسترس دارید مانند دارچین و انواع روغن ، اسکراب و حجم دهنده طبیعی لب درست کنید.

,[categoriy]

آموزش برجسته کردن لب بدون نیاز به جراحی و تزریق -آکا

آکاایران: آموزش برجسته کردن لب بدون نیاز به جراحی و تزریق

مواد لازم برای برجسته کردن لب بدون تزریق و جراحی روغن، برای مثال روغن زیتون، نارگیل یا آووکادو شیر یا جوش شیرین (برای اسکراب کردن) دارچین روغن برگ دارچین (اختیاری) یک مسواک نرم ظرف برای مخلوط کردن مواد چند تکه پنبه ی آرایشی ,[categoriy] برجسته کردن لب با دارچین

به گزارش آکاایران استفاده از دارچین باعث می شود جریان خون در لب هایتان تحریک شود و موجب می شود تورمی خفیف، قرمزی و گاهی سوزش و خارش ایجاد شود. این موضوع لب های شما را برای چند ساعت برجسته می کند. استفاده از دارچین روش بی خطری است، اما نباید در استفاده از آن زیاده روی کرد.

اسکراب لب خانگی

برای ساختن یک اسکراب لب خانگی یک قاشق چایخوری روغن را با شکر یا جوش شیرین مخلوط کنید. مقداری از این مخلوط را با مسواک برداشته و به آرامی روی لب ها بکشید تا سلول های مرده لب برداشته شوند. بعد اسکراب را با یک تکه پنبه نمناک از روی لب پاک کنید.

,[categoriy] حجم دهنده لب خانگی

یک قاشق چایخوری روغن را با دارچین به قدری مخلوط کنید تا خمیری شود. این خمیر را با دست روی لب هایتان بزنید و تا زمانی که احساس سوزش و خارش کردید ماساژ دهید. حداکثر ۱۰ دقیقه صبر کنید، سپس با پنبه خمیر را آرام از روی لب هایتان پاک کنید. از این روش با نرم کننده لب مورد علاقه تان استفاده کنید.

,[categoriy] حجم دهنده براق لب

اگر دلتان می خواهد از برق لب حجم دهنده استفاده کنید، مقدار کمی برق لب روی دستتان ریخته و یک قطره روغن برگ دارچین به آن اضافه کنید. این ترکیب دقیقاً همان تأثیر را دارد!

آموزش برجسته کردن لب بدون نیاز به جراحی و تزریقآموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو - ایران مطلب، بیتوته

آموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو -

برچسب ها :

اشتراک گذاری

گزارش تخلف


ویدیو مرتبط :
دستگاه پروتز لب plp (حجم 100%لب بدون نیاز به تزریق ژل و چربی