سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جزئیات قرارداد ساخت پتروشیمی در ایران توسط توتال فرانسه


جزئیات قرارداد ساخت پتروشیمی در ایران توسط توتال فرانسهفارس/ ایران با همکاری توتال فرانسه مجتمع پتروشیمی با هدف تأمین نیاز داخل و صادرات به بازارهای بین‌المللی می‌سازد.

به گزارش آرمن پرس، شرکت نفتی توتال فرانسه و شرکت ملی نفت تفاهم‌نامه‌ای را برای ساخت یک مجتمع پتروشیمی در ایران امضا کردند.

این پایگاه خبری ارمنستان اعلام کرد: این تفاهم‌نامه طی دیدار نمایندگان عالی‌رتبه توتال فرانسه با مسئولان ایرانی در هفته گذشته امضا شد.

بر این اساس، توتال موافقت کرده است تا مطالعات میدانی برای ساخت این پروژه در ایران انجام دهد.

این مجتمع پتروشیمی شامل واحدهای کراکر -بخار خواهد بود که در منطقه ساحلی احداث و بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا ساخته می‌شود. خوراک این مجتمع گازهای اتان، نفتا و گاز مایع ال‌پی‌جی خواهد بود. ساخت این مجتمع پتروشیمی با هدف تأمین داخلی و نیز عرضه به بازارهای بین‌المللی انجام می‌شود.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
‫60 ثانیه: قرارداد 5 میلیارد دلاری توتال با ایران‬‎