سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اوج گرفتن HTTPS؛ گوگل به وب سایت های HTTP نمره "بد" می دهد


اوج گرفتن HTTPS؛ گوگل به وب سایت های HTTP نمره شهر سخت افزار/ گوگل کروم به زودی وب سایت ها را مجبور به استفاده از HTTPS خواهد کرد. همان طور که می دانید مدت هاست که استفاده از HTTP برای وب سایت ها کار پسندیده ای محسوب نمی شود، چرا که امنیت آن ها را به شدت پایین می آورد. از این رو گوگل دست به کار شده و با ترفندهایی سعی در کوچ تمامی سایت های اینترنتی به HTTPS دارد. با ما همراه باشید.

مرورگر کروم زین پس سایت هایی را که همچنان از HTTP استفاده می کنند، به عنوان سایت های بد نشانه گذاری خواهد کرد، کاری که گوگل صحبت راجع به آن را در سال 2014 آغاز کرده بود. با علامت گذاری سایت های غیر امن با یک X بزرگ قرمز رنگ کنار آدرس اینترنتی آن ها، گوگل به کاربران در انتخاب سایت های امن کمک شایانی خواهد کرد و بدین طریق، موجب فراهم آوردن شرایطی برای وب سایت های HTTP برای کنار گذاشتن آن می شود.

از سال 2014، موتور جستجوی گوگل، از HTTPS به عنوان یک المان مثبت برای رنکینگ خود استفاده می کند و وقتی سایتی، لینک های HTTP و HTTPS را با هم داشته باشد، به لینک های دوم اولویت می دهد.

گوگل در مورد اینکه این ویژگی را چه زمانی به صورت پیش فرض فعال خواهد کرد، صحبتی نکرده است. اما شما هم اکنون می توانید با رفتن به مسیر "chrome://flags/" و فعال کردن قابلیت "mark non-secure origins as non-secure"، از این ویژگی بهره ببرید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: شهر سخت افزار


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟