ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قلعه‌نویی: اختیار تراکتور افتاده دست آقایی که بگوید بروید یا نروید


قلعه‌نویی: اختیار تراکتور افتاده دست آقایی که بگوید بروید یا نرویدکاپ/ سرمربی تیم تراکتورسازی گفت:برای موفقیت تیمی چون تراکتور همدلی و اتحاد لازم است نه کارشکنی.
امیر قلعه نویی درباره شرایط تراکتورسازی در تعطیلات نیم فصل اظهار داشت:شرایط ما هم خوب است و هم بد. خوب از این جهت که بچه ها با قدرت و با انگیزه تمرین می کنند و من ممنون آنها هستم. بد هم از این جهت که ما یک برنمامه آماده سازی را از یک ماه قبل آماده کردیم و در اختیار باشگاه گذاشتیم اما دیروز به ما گفتند که نمی توانیم به اردو برویم. با این کارهایشان توقع دارند مقابل الهلال از آن آرمان و کیان مملکت هم دفاع کنیم.
وی درباره اینکه چه کسی این کارشکنی را انجام داد گفت:اختیار تراکتور افتاده دست آقایی که بگوید بروید یا نروید. کلی می گویم؛ اگر توقع دارید در آسیا حضور پیدا کنیم و نماینده شایسته ای برای مملکت باشیم باید تیم بیرونی از ما حمایت کند.
سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد:برای اردوی ترکیه؛ سه بازی تدارکاتی برنامه ریزی کرده بودیم و روزی سه جلسه تمرین. حالا این وسط یک آقایی پیدا شده و می گوید نرویم. این طور کار کردن دیگر از روزمرگی گذشته و شده ساعت مرگی! حتی نمی توانیم برای دوساعت بعدمان برنامه ریزی کنیم.
وی درباره اینکه آیا منظورش از این صحبت ها با هیات مدیره و مدیرعامل است گفت:به هیچ عنوان.اتفاقا در این مدتی که به تبریز آمده ام ارکان باشگاه با ما خیلی هماهنگ هستند و تلاش زیادی برای موفقیت تیم می کنند اما از بیرون برای تراکتور کارشکنی می شود.
سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد:یقینا این تراکتور با نیم فصل اول فرق خواهد کرد. چون همه تلاش می کنند تا بهتر شویم. هرچند که از لحاظ مالی و تدارکات عقب هستیم. برای موفقیت تیمی چون تراکتور همدلی و اتحاد لازم است نه کارشکنی.
قلعه نویی درباره اینکه آیا جو هواداران در تبریز نسبت به وی بهتر شده است یا نه گفت:این مسائل برای همان روز اول بود. به لطف خدا و اهل بیت کاری می کنیم تا مثل سابق هواداران تراکتور ورزشگاه یادگار امام(ره) را پر کنند.

جذاب ترین خبرهای ورزشی را در کانال تلگرامی کانال ورزش دنبال کنید

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
شعار هواداران تراکتور علیه مدیریت و قلعه نویی