سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



ابراز همدردی سفیر ایران با خانواده های قربانیان تلویزیون «طلوع » افغانستان


به گزارش ایرنا، «محمدرضا بهرامی» شامگاه شنبه گفت: مسوولیتی که اصحاب رسانه ها در افغانستان برای اطلاع رسانی در سالهای گذشته به ویژه 10 سال اخیر در کشورشان داشته است مهم و ارزنده بود.
وی تاکید کرد که رسانه های افغانستان در شکل دهی افکار عموی در این کشور نقش خوبی ایفا کردند و نباید حوادث تروریستی عزم اصحاب رسانه ها در خدمت به مردم افغانستان را متزلزل کند.
چهارشنبه هفته گذشته مهاجم انتحاری در نزدیکی سفارت روسیه در کابل کارمندان تلویزیون طلوع نیوز افغانستان را هدف قرار داد که در آن 7 کارمند این تلویزیون از جمله 3 زن کشته شدند.
کشورها و سازمان های بین المللی این حمله را بشدت محکوم کردند و حمله به رسانه ها، خبرنگاران و غیرنظامیان را غیرقابل قبول دانستند.
گروه طالبان مسوولیت این حمله را بر عهده گرفته و کارمندان تلویزیون طلوع را دشمن خود خطاب کرده است.
آساق*291* 3404

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ابراز همدردی لیلا بلوکات با خانواده مرتضی پاشایی