فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



شهید مطهری به دنبال اندیشه آموزی بود


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد موحد روز شنبه در جمع خبرنگاران با تبریك ایام ماه مبارك رجب و همچنین فرارسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گفت: متاسفانه در زمان حاضر بعضی از سیاسیون و اهل علم به دنبال استفاده از اندیشه دیگران هستند ولی شهید مطهری همیشه به دنبال اندیشه آموزی بود.
وی با اشاره به اینكه هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج همزمان با هفته معلم برگزار می شود، افزود: شهید مطهری در بین بسیاری از اهل علم و قلم و خطبا چنان جلوه می كند كه امام (ره) در مورد شخصیت ایشان می فرمایند كه تمام آثار مطهری قابل استفاده است.
موحد درادامه به اعلام برنامه های این هفته اشاره كرد و اظهار داشت: در این هفته از مربیان و اساتید بخش های مختلف سپاه و بسیج همچون عقیدتی سیاسی، حلقه های صالحین، آموزش دفاعی و... تجلیل می شود.
وی یكی از مهمترین برنامه ها را برگزاری نشست های حلقه های صالحین با حضور مربیان و سرمربیان این حلقه ها برشمرد و اظهار داشت: همچنین آئین استانی تجلیل از مربیان برتر آموزشی روز دوشنبه هفته جاری با حضور مسئول عقیدتی سیاسی كل سپاه برگزار می شود.
حجت الاسلام موحد برگزاری نشست سیاسی در سطح پایگاه ها و حوزه ها را از دیگر برنامه ها عنوان كرد و افزود: نشست علمی حكمت مطهر در حوزه های علمیه و دانشگاه ها با حضور اساتید حوزه و دانشگاه از دیگر این برنامه ها است.
وی، برگزاری محافل روشنگری در حوزه ها و پایگاه های بسیج، برگزاری هیات منتظران موعود توسط معاونت تعلیم و تربیت سپاه، حضور معلمان و مربیان و دانش آموزان بسیجی در نمازهای جمعه، نواختن زنگ سپاس معلم با همكاری بسیج دانش آموزی در مدارس استان را از دیگر برنامه های هفته عقیدتی سیاسی برشمرد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز، انتشار فراخوان تهیه و تدوین مقاله توسط معاونت سیاسی و فراخوان مسابقه وب سایت نویسی توسط بسیج فرهنگیان را از دیگر برنامه ها عنوان كرد و بیان داشت: این مسابقه ها با موضوع اندیشه های شهید مطهری، جنگ نرم و اقتصاد مقاومتی برگزار می شود.
وی گفت: همچنین برگزاری جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان بسیجی و تهیه و انتشار تابلوی سیاسی در تمام حوزه های مقاومت بسیج استان از دیگر برنامه های هفته عقیدتی سیاسی است.
در استان البرز به غیر از فعالیت مربیان اخلاق، عقاید، هادی سیاسی، آموزش دفاعی و ... بیش از یك هزار نفر مربی عقیدتی سیاسی فعال هستند.
سالانه حدود 12 هزار بسیجی در حلقه های صالحین در سطح استان شركت می كنند.
6156/ 6155

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بر بال اندیشه - شهید مطهری