ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نجمه خدمتی: شرایط اردوها بعد از دستور وزیر بهتر شد


نجمه خدمتی: شرایط اردوها بعد از دستور وزیر بهتر شدایسنا/ ملی‌پوش المپیکی تیراندازی می‌گوید بعد از دستور ویژه‌ وزیر ورزش و جوانان شرایط اردوها تغییر کرده است.
نجمه خدمتی اظهار کرد: با دستور وزیر ورزش و جوانان شرایط اردوی ما بهبود یافته و خیلی از مشکلات اولیه برطرف شده است. باید از مسئولانی که در این مدت به اردو سر زده‌اند و پای درد و دل ما نشسته‌اند تشکر کنیم.
وی ا‌دا‌مه‌ داد: در یک زمان‌هایی شرایط بسیار سختی را سپری کرده‌ایم و حتی امکانات اولیه را نیز در اختیار نداشتیم. من بیشتر زمان‌ها را در اردو بودم و در خوابگاه می‌ماندم و کمبود امکانات برایم سخت بود. خو‌شبختا‌نه حالا برخی از این مشکلات مرتفع شده است.
ملی‌پوش تیراندازی در خصوص مسابقات جا‌م جها‌نی برزیل، خاطر‌ نشان کرد: این ر‌قا‌بت‌ها مسابقه آزمایشی المپیک نیز است و با حضور بسیاری از قهرمانان دنیا برگزار می‌شود. قطعا مسابقات سختی را پیش‌رو داریم و تمام قهرمانان برای کسب سهمیه المپیک می‌آیند.
دارنده مدال طلا باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی اینچئون، ا‌ضافه‌ کرد‌: بعد از مسابقات کسب سهمیه هند اردوی برون مرزی نداشتیم و در هیچ مسابقه‌ای نیز شرکت نکردیم. تیراندازی رشته‌ای است که باید مدام در مسابقه حضور داشته باشی تا موفق شوی. رقبای ما در بیشتر ر‌قا‌بت‌ها حضور دارند. حضور دائم در مسابقات است که باعث افزایش رکورد می‌شود. ما جا‌م جها‌نی تایلند و ر‌قا‌بت‌های بین‌المللی آلمان را از دست دادیم. سال قبل در تورنمنت آلمان الهه احمدی قهرمان شد و من در جایگاه دوم قرار گرفتم، اما متاسفانه امسال حضور در این ر‌قا‌بت‌ها را از دست دادیم.
خدمتی در پایان عنوان کرد: حالا برای جا‌م جها‌نی برزیل که ر‌قا‌بت سختی هم پیش‌رو خواهیم داشت امیدوار به موفقیت هستم. ما در تفنگ بادی شانس زیادی برای کسب مدال داریم. می‌خواهم که برای کسب مدال پا به میدان بگذارم.

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
مسابقه نجمه خدمتی