ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تیم امید با استقلال خوزستان دیدار می‌کند


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.16 - 11:29

تیم امید با استقلال خوزستان دیدار می‌کند

کاپ/ مربی استقلال خوزستان گفت: تمرین امروز تیم ما و تیم امید ایران در زمین ورزشگاه ایرانیان با حضور رئیس فدراسیون برگزار می شود.
سیروس پورموسوی درباره آخرین وضعیت آخرین وضعیت تیم استقلال خوزستان در اردوی امارات اظهار داشت: ظرف سه روز گذشته که به دوبی آمده ایم سه جلسه تمرین در سالن و دو جلسه تمرین در چمن را پشت سر گذاشتیم. شرایط تمرینی و روحی اعضای تیم مطلوب است و درصدد هستیم تا شادابی تیم مان را همانطور که در لیگ مشغول بازی بودیم در روزهای تعطیلی مسابقات حفظ کنیم.
وی افزود: فردا یا پس فردا با تیم فوتبال امید ایران یک دیدار دوستانه برگزار خواهیم کرد که تاریخ دقیقش عصر امروز مشخص خواهد شد. امروز بعد از ظهر تیم امید در زمین ورزشگاه ایرانیان تمرین می کند و ما هم در آنجا تمرین داریم. در همین ارتباط با کادرفنی تیم امید صحبت خواهیم کرد.
مربی استقلال خوزستان همچنین اضافه کرد: شب گذشته در حاشیه مسابقه فوتبال ساحلی رئیس فدراسیون فوتبال را ملاقات کردیم و علی کفاشیان همان جا اعلام کرد که امروز برای دیدن تمرین تیم امید به ورزشگاه ایرانیان خواهد آمد که ما هم همان زمان در آنجا تمرین داریم و از تمرینات تیم ما نیز بازدید به عمل خواهد آمد.
پورموسوی ادامه داد: درصدد هستیم تا با یک تیم باشگاهی از سودان که در دوبی اردو زده هم بازی کنیم. مسئولان تیم با نماینده این باشگاه صحبت کردند تا در صورت امکان یک بازی دوستانه با این تیم برگزار کنیم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
گزارشی از دیدار تیم های امید پرسپولیس3-2 امید استقلال