سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



توصیه ای برای مردان/ دروغ گویی یکی از نشانه های خیانت است


توصیه ای برای مردان/ دروغ گویی یکی از نشانه های خیانت استباشگاه خبرنگاران/ رقیه یار احمدی جامعه شناس و آسیب شناس اظهار داشت: یکی از نشانه های مهم خیانت زوجین به یکدیگر که معمولا در میان مردان بیشتر روی می دهد، دروغ گفتن فرد به دیگران بخصوص همسر خود است که به دلیل مخفی کاری و ترس از برملا شدن این واقعه انجام می شود.
دروغ گویی برای این افراد آسان و به یک عادت تبدیل شده است و شخصی که به اطرافیانش به راحتی دروغ می گوید قطعاً در رابطه با همسرش هم اینگونه برخورد می کند و این رفتار را باید جدی گرفت.
اعتماد زود هنگام به این افراد کار نادرستی است و باید او را متوجه سازید که در صورت رو راست بودن اعتمادتان به او بیشتر می شود و البته با بیان دیگر خصوصیات مثبت وی، این کار اشتباهش را به او یادآوری کنید.
قبل از برقراری رابطه عاطفی پیش از ازدواج، یعنی در دوران آشنایی سعی کنید از دیدگاه او راجع به وفاداری و احترام به همسر اطلاع یابید و اگر او اعتقاد چندانی به وفادار بودن نسبت به همسر نداشت و آن را از شرایط مهم زندگی مشترک نمی دانست، باید در مورد وی تجدید نظر کرد.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
مشکل دروغ گویی