طرز تهیه پاستا مرغ توفری (Chicken Tetrazzini)


 مواد لازم پاستا مرغ توفری (Chicken Tetrazzini)

اسپاگتی 250 گرممرغ  پخته و خرد شده 2 پیمانهقارچ 2 پیمانهخامه رقیق شده با شیر 1 پیمانهپنیر پارمزان رنده شده 1 پیمانهآب مرغ 1 پیمانهپیازچه خردشده ½ پیمانهپرک بادام ½ پیمانهآرد ¼ پیمانهکره 2 قاشق غذاخوریسرکه انگور قرمز 2 قاشق غذاخوریجعفری خرد شده 2 قاشق غذاخوریپودر فلفل ⅛ قاشق مربا خوریپودر جوز هندی ⅛ قاشق مربا خوری

پاستا مرغ توفری ، طرز تهیه پاستا مرغ توفری ، Chicken Tetrazzini

طرز تهیه پاستا مرغ توفری (Chicken Tetrazzini)

    اسپاگتی را بپزید و آن را آبکشی کنید و کناری بگذارید.    در یک ظرف و روی حرارت ملایم کره را گرم کنید. قارچ و پیازچه خرد شده را در آن سرخ کنید تا نرم شوند.    آرد، پودر فلفل و پودر جوزهندی را به مخلوط قارچ اضافه کنید و آنها را مرتباً هم بزنید.    آب مرغ و خامه را به این مخلوط اضافه کنید و آنها را هم بزنید تا خوب با هم مخلوط شوند. و شعله گاز را کم کنید تا غلیظ شود.    مرغ ها، ½ پیمانه از پنیر پارمزان و سرکه انگور قرمز را اضافه نمایید. این مخلوط را به اسپاگتی بیافزایید و با آن مخلوط کنید.    مخلوط را در یک ظرف مناسب فر بریزید و سطح روی آن را با بقیه پنیر پارمزان و بادام خرد شده بپوشانید.    غذا را به مدت 15 دقیقه در حرارت 175 درجه سانتی گراد بپزید.    تترازینی مرغ را با جعفری خرد شده تزیین و سرو نمایید.

طرز تهیه پاستا مرغ توفری ، Chicken Tetrazzini ، غذاهای خارجی

نکات تکمیلی در مورد پاستا مرغ توفری (Chicken Tetrazzini)

پاستا مرغ توفری (Chicken Tetrazzini) جزو ماکارونی میباشد زمان آماده سازی مواد اولیه و مایحتاج آن حدودا 30 دقیقه و زمان پخت و انتظار آن در حدود 15 دقیقه میباشد .پاستا مرغ توفری (Chicken Tetrazzini) را می توانید در وعده نهار - شام - سرو کنید . توجه نمایید مقدار مواد اولیه و دستور تهیه برای 6 نفر مناسب میباشد .


ویدیو مرتبط :
Simple chicken recipe طرز تهیه مرغ ساده