سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



لزوم افزایش ظرفیت حمل‌ونقل جهت انتقال زائران اربعین حسینی


به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا از کلیه دستگاه های مرتبط با حمل و نقل زائران در ایام اربعین حسینی درخواست کرد تا با افزایش ظرفیت ناوگان های تردد زائران  و با رعایت نظم و انضباط در اجرای هر چه باشکوه تر این مراسم مشارکت داشته باشند.

وی افزود: البته برابر آخرین اطلاعات از دستگاه های مربوط به حمل و نقل مسافر، تمهیدات ویژه ای مدنظر قرار گرفته اما شایسته است با توجه به حجم عظیم مشتاقان شرکت در مراسم اربعین ابا عبدالله الحسین (ع) و شرایط ویژه کشور عراق ظرفیت بیشتری در اختیار انتقال زائران قرار گیرد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: یکی از مشکلات زائران در سال گذشته با توجه به کمبود وسایل حمل و نقل عمومی، افزایش شدید و غیر منطقی هزینه انتقال و جابجایی به خصوص در برگشت زائران از عتبات بود که پیش بینی می شود با همکاری و مشارکت دستگاه های مرتبط با حمل و نقل مسافران چه دولتی و چه خصوصی امسال با ارائه خدمات شایسته و در خور زائران حسینی (ع) مراسم اربعین با شکوهی برگزار شود.

سردار شرفی بیان داشت: البته ما اطلاع داریم که این دستگاه ها از جمله شرکت های هواپیمایی، راه آهن،‌پایانه ها ، تاکسیرانی ها و ... مشکلاتی دارند و در عملیات رفت زائران مجبور به بازگشت بدون مسافر هستند.

وی خاطرنشان کرد: با همت و تلاش همه مسئولان دستگاه های مختلف مرتبط با مراسم اربعین حسینی (ع) اقدامات خوبی صورت گرفته و ان شاءالله نتیجه و پاداش تمام تلاش ها، رضایتمندی ملت شریف و ولایی ایران اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
همراه با زائران اربعین حسینی - چند قدم مانده تا اربعین