سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دستیابی به پیشرفت اقتصادی در سایه بهره‌مندی از منابع نیروی انسانی مستعد


به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به نهمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان، این جشنواره را از جمله اقدامات ارزشمندی دانست که با معرفی استعدادهای جوانان موجب ایجاد انگیزه آنها می‌شود.

متن کامل پیام لاریجانی به نهمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان به شرح زیر است:

برگزاری جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان، از جمله اقدامات ارزشمندی است که با معرفی استعدادها و توانمندی‌های جوانان کشور، زمینه‌های خودباوری، ایجاد انگیزه و تقویت روحیه در جوانان مستعد این مرز و بوم را برای رشد و شکوفایی اقتصادی فراهم می‌آورد.

امروزه دستیابی به اهداف و چشم‌اندازهای رشد و پیشرفت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در سایه بهره‌مندی از منابع ارزشمند فکری و نیروی انسانی مستعد و تحصیلکرده محقق می‌گردد که در این میان کشورمان با برخورداری از غنای فکری و علمی و جوانان خلاق و مبتکر، جایگاه ممتازی دارد.

جوانان غیور و خداجوی ما نیز برای عزت، سربلندی و آبادانی کشور و برای عملی ساختن شعار اقتصاد مقاومتی که مبنا و مدار حرکت اقتصاد کشور می‌باشد، نوآوری و خلق ابتکار در عرصه‌های مدیریتی و اقتصادی پرداخته و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی نمایند.

امید است با اتکال و استعانت از درگاه الهی، رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش همه مسئولان و نخبگان، همواره شاهد پیشرفت کشور در ابعاد مختلف، خاصه در عرصه‌های مدیریتی، فرهنگی و اقتصادی باشیم.

اینجانب ضمن سپاس و قدردانی از کوشش‌های بانیان برگزاری این جشنواره که اقدامی پسندیده برای تقدیر و ارج نهادن به نیروهای جوان، تولیدکنندگان و کارآفرینان می‌باشد، از خداوند بزرگ برای همه این عزیزان آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مدیریت نیروی انسانی -توسعه منابع انسانی- ارتقای بهره وری - مدیریت انرژی -