ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



طعنه استقلالی‌ها به سوتی یک آبی‌پوش


طعنه استقلالی‌ها به سوتی یک آبی‌پوشجام نیوز/ مدافع ارمنستانی و با تجربه آبی پوشان پس از سوتی اش در بازی ذوب آهن با اظهارات کنایه آمیز هم تیمی هایش روبرو شد.
اشتباه مرگبار هرایر مگویان در خط دفاعی استقلال با هوشیاری سید مهدی رحمتی خنثی شد تا استقلال با حفظ دروازه اش در اصفهان، با یک امتیاز با ارزش از دیار نصف جهان بازگردد.
اواسط نیمه دوم بازی استقلال و ذوب آهن بود که مگویان در حالی به خط دفاعی استقلال اشتباه کرد که کاوه رضایی نهایت استفاده را از آن توپ برد و یک لحظه با رحمتی تک به تک شد.
هوشیاری رحمتی و خونسردی وی که در نهایت منجر به از بین رفتن این موقعیت ذوب آهن شد، باعث شد تا اشتباه مگویان در جریان بازی خیلی به چشم نیاید.
اما بعد از بازی استقلالی ها در رختکن در حالی که نمی توانستند خوشحالی خود را هم از کسب این مساوی پنهان کنند با طعنه به مدافع ارمنستانی شان می گفتند: «چیزی نمانده بود بازی را در بیاوری... پسر!»
در واقع اشاره استقلالی ها به اشتباه مهلکی بود که مگویان کرد، اما با هوشیاری رحمتی این اشتباه جبران شد.

اخبار داغ و جذاب ورزشی در "کانال ورزش"



منبع: جام نیوز


ویدیو مرتبط :
مستند آبی استقلالی 2 پارت اول