ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سرمربی عراق: در بازی با ایران تمرکزمان روی مرحله بعد بود


به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال عراق در آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیای سال 2016 در ازبکستان با قبول شکست سنگین 13 بر 2 برابر ایران تحقیر شد هرچند سرمربی این تیم سعی در توجیه این شکست و کم اهمیت جلوه دادن آن با توجه به قطعی بودن صعود تیمش به مرحله بعد داشت.

هیثم عباس در پایان این بازی به سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: سه بازیکن تیم ما قبل از بازی برابر ایران مصدوم شدند و در جریان بازی هم تعدادی دیگر از بازیکنان‌مان آسیب دیدند.

سرمربی تیم ملی فوتسال عراق افزود: اگرچه باختیم اما تمرکز ما از ابتدا روی مرحله یک چهارم نهایی بود. من حتی قبل از بازی هم به بازیکنانم گفتم که ما به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده‌ایم و این تمام آن چیزی است که برای‌مان اهمیت دارد.

عراق با قبول شکست برابر ایران با 6 امتیاز و تفاضل گل منفی پنج به عنوان تیم دوم گروه ‌B راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. حریف عراق در مرحله بعد ازبکستان میزبان است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
حواشی فوتسال ایران-روسیه و استعفا سرمربی بعد از بازی