سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



استاندار تهران: در انتخابات با هیچ‌کس شوخی نداریم


استاندار تهران: در انتخابات با هیچ‌کس شوخی نداریم

تسنیم/ استاندار تهران نسبت به عدم‌حضور یا تأخیر ورود برخی از فرمانداران در هفتمین جلسه ستاد انتخابات استان تهران انتقاد کرد.

سیدحسین هاشمی استاندار تهران در هفتمین جلسه ستاد انتخابات استان تهران که صبح امروز (سه‌شنبه)‌ در استانداری تهران برگزار شد، با انتقاد از عدم‌حضور یا تأخیر ورود برخی از فرمانداران در این جلسه، اظهار داشت: ما در انتخابات با هیچ‌کس شوخی نداریم.

وی خطاب به دبیر ستاد انتخابات استانداری تهران گفت: هر کس در این جلسه تأخیر داشته باید تذکر کتبی بگیرد. همه دست‌اندرکاران انتخابات باید در هر زمانی حضور فعال داشته باشند. هر کس نمی‌توانست در جلسه حضور پیدا کند باید از قبل اطلاع دهد.

استاندار تهران تأکید کرد: نظم مهمترین بحث ما در هر جلسه‌ای است. مدت‌ها پیش وزارت کشور از فرمانداران خواسته بود تا فرم‌های ارزیابی را تکمیل کنند، اما متأسفانه تعدادی از فرمانداران هنوز این فرم‌ها را تکمیل نکرده‌اند. آخرین مهلت ارسال این فرم‌ها تا پایان فردا ظهر است.

هاشمی در پایان ابراز کرد: ما برای برگزاری انتخابات با شورای نگهبان و هیئت نظارت به‌دنبال تعامل هستیم.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
آمریکا بدونه....شوخی نداریم....