سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عضو شورای شهر تهران: اصلاح طلبان با گزارشهای حسابرسی جریانی برخورد نکنند


عضو شورای شهر تهران: اصلاح طلبان با گزارشهای حسابرسی جریانی برخورد نکنند

مهر/ مجتبی شاکری در جلسه فوق العاده امروز شورا با بیان اینکه اصلاح طلبان با گزارش های حسابرسی جریانی برخورد نکنند، گفت: اگر صدبار دیگر آقای هاشمی رقیب شهرداری اصولگرا باشد ما باز هم اصولگرایی رای می دهیم.

مجتبی شاکری در جلسه فوق العاده امروز شورا در اعتراض به جریانی برخورد کردن اصلاح طلبان با پدیده حسابرسی گفت: چرا برخی اعضا در مقابل موارد مشخصی که حسابرس به عنوان گزارش نهایی اعلام می کند با حرفهای فلسفی و نصیحت می خواهند آنرا زیر سؤال ببرند؟

شاکری گفت: شهرداری تهران هم می تواند از این فرصت پیش آمده بندبند ایرادات مطرح شده در خصوص شرکتها را مستدل و کارشناسی پاسخ بدهد.

شاکری با اشاره به سکوت معنادار همکاران اصلاح طلب بااشاره به ماجرای آتش سوزی خیابان جمهوری اظهار داشت: آنجایی که نردبان آتش نشانی باز نشد همکاران به بهانه از دست رفتن جان انسانها، پیش از بررسی به ناحق گفتند شهردار تهران باید استعفا دهد. اینجا که موضوع حسابرسی و بحث کارشناسی مطرح می شود چرا اصلاح طلبان ساکت نشسته اند؟

شاکری تاکید کرد: اگر این همکاران فکر کرده اند با این موضوع، اختلافی بین اصولگرایان و شهرداری ایجاد می شود؛ اشتباه کرده اند. اگر صد بار دیگر آقای محسن هاشمی رقیب شهرداری اصولگرا باشد ما باز هم اصولگرایی رای می دهیم.

مجتبی شاکری افزود: به نظر می رسد دوستان اصلاح طلب شورا آتش بس دادند و نمی خواهند وارد موضوع شوند. آقایانی که سوژه شکار می کنند اینجا چرا ساکت نشسته اند؟


ویدیو مرتبط :
عملکرد اصلاح طلبان در شورای شهر.77