پیش بینی «منیژه حکمت» برای سینما


  X  

پیش بینی «منیژه حکمت» برای سینما

ایسنا/ منیژه حکمت امسال با دو فیلم متقاضی حضور در جشنواره سی و چهار فیلم فجر است.
این تهیه‌کننده و کارگردان گفت: مستند «لالایی» آخرین مراحل نهایی‌اش طی می‌شود و اولین حضورش در جشنواره فیلم فجر خواهد بود.
کارگردان این مستند؛ «لالایی» را فیلمی علیه خشونت در منطقه عنوان کرد و ادامه داد: منطقه‌ای که دستاورد بخشی از بشریت است و ما حق نداریم از این خشونت رو برگردانیم. مادران ایران زمین برای تمام آوارگان و کشته‌ها لالایی می‌خوانند، برای همه کودکان و مادرانی که قربانی این خشونت هستند.
وی افزود: در دامن مادران سرزمین ما کودکانی با این زمزمه‌ها پرورش می‌یابند و دلاور مردان و زنانی خواهند بود که هیچ خشونتی را برنمی‌تابند.
حکمت فیلم دیگر را «خماری» اولین ساخته داریوش غذبانی با فیلمنامه‌ای از فرهاد توحیدی عنوان کرد و گفت: این فیلم که فیلم‌برداری‌اش توسط مرتضی پورصمدی ادامه دارد و به صورت همزمان توسط مصطفی خرقه پوش تدوین می‌شود و به موضوع اعتیاد می‌پردازد و مسئولیت اجتماعی ما در قبال آماری که در این خصوص وجود دارد وادار به ساخت چنین قصه‌ای کرد.
این تهیه کننده در بخش دیگری از صحبت‌هایش حال و روز این روزهای سینما را خوب دانست و ادامه داد: روزهای خوبی را برای سینما پیش بینی می‌کنم و خوشحالم وزیر و رییس سازمان سینمایی‌ای داریم که ادبیات هنرمندان را می‌شناسند، چرا که خود آن‌ها با همین ادبیات صحبت می‌کنند.
وی تاکید کرد: اتفاقات خوبی برای سینمای ایران در پیش است و خبرهای خوشی در راه است و با توجه به ارزیابی که از فیلم‌های در حال ساخت داشته‌ام، روزهای خوبی را پیش بینی می‌کنم.
این تهیه کننده با اشاره به گفت‌وگویش با یکی از رسانه‌ها در روزهای گذشته خاطرنشان کرد: اخیرا برداشت‌هایی از مصاحبه‌ام شده است که مفهوم درستی را منتقل نمی‌کند. امیدوارم دوستان رسانه با رسالت سنگینی که دارند، در پی وفاق و همدلی باشند تا روزگار نسبتا خوب سینما را بهتر کنند.


ویدیو مرتبط :
جراحی بینی در ستاره های سینما!