ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تمرین جداگانه طارمی و صحبت برانکو با بازیکنان


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برد مقابل سیاه‌جامگان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

* با توجه به اینکه قرار بود تمرین امروز پرسپولیس از ساعت 11 آغاز شود، اما بازیکنان با 30 دقیقه تأخیر در زمین حاضر شدند.

* حدود 20 نونهال که برای یک مدرسه فوتبال بودند امروز در تمرین سرخپوشان حاضر شدند و با بازیکنان این تیم عکس یادگاری گرفتند. این درحالی بود که به‌صورت جداگانه با مهدی طارمی، مهاجم پرسپولیس خوش‌وبش کردند و از او امضا گرفتند.

* تمرین تیم پرسپولیس با دویدن دور زمین آغاز شد و سپس بازیکنان ذخیره از بازیکنان اصلی جدا شدند و زیرنظر برانکو به کار با توپ و کارهای ترکیبی روی آوردند.

* بازیکنان اصلی حدود 30 دقیقه دور زمین دویدند و پس از ریکاوری تمرین را ترک کردند.

* مهدی طارمی، مهاجم کلیدی پرسپولیس که در دیدار روز گذشته توانست دو گل برای پرسپولیس بزند، امروز به‌خاطر مصدومیت جزئی جدا از بازیکنان تیم تمرین کرد. او به‌مدت 30 دقیقه دور زمین درفشی‌فر نرم دوید.

* سرخپوشان امروز با لباسی به‌رنگ نارنجی به‌صورت یکدست در تمرین حاضر شدند.

* دروازه‌بانان تیم پرسپولیس امروز زیر نظر مربی خود اختصاصی تمرین کردند.

* محسن بنگر و فرشاد احمدزاده که به‌دلیل محرومیت در دیدار روز گذشته غایب بودند، امروز کنار بازیکنان ذخیره تمرینات گروهی را انجام دادند.

* رضا خالقی‌فر در تمرین امروز پرسپولیس غایب بود.

* بعد از کار با توپ بازیکنان ذخیره به کارهای استقامتی روی آوردند و پرش و عبور از موانع تمرین بعدی این بازیکنان بود.

* در اواخر تمرین زمانی که بازیکنان اصلی تمرین را ترک می‌کردند برانکو لحظاتی تمام بازیکنان را فراخواند و چند دقیقه‌ای را برای آنها صحبت کرد.

* تمرین آخر سرخپوشان عمدتاً برای بازیکنان ذخیره بود و زیرنظر برانکو انجام شد. در این تمرین بازیکنان در دو گروه تقسیم شده و به سمت دروازه شوت می‌زدند. آنها در اواخر تمرین نیز تمرینات تاکتیکی را مرور کردند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مصاحبه برانکو؛ مقایسه مهدی طارمی با لواندوفسکی