سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



عضویت ۱۲۲ زن قرقیزستانی در جهاد نکاح تروریست‌ها!


  X  

تاریخ خبر : جمعه 1394.08.22 - 20:35

عضویت ۱۲۲ زن قرقیزستانی در جهاد نکاح تروریست‌ها!

اویس/ دادستان کل قرقیزستان اعلام کرد حدود ۵۰۰ نفر از اتباع این کشور به گروه‌های تروریستی در سوریه پیوسته‌اند.
ایندیرا جولدوبایوا در هفتمین اجلاس اتحادیه بین‌المللی دادستان‌های کشورهای مرکز و شرق اروپا و آسیای مرکزی درباره مقابله با تروریسم و افراط‌گرایی در شهر سوچی گفت : « بر اساس اطلاعات سرویس های ویژه ، حدود ۵۰۰ نفر از اتباع قرقیزستان از جمله ۱۲۲ زن به گروه های تروریستی تکفیری در سوریه پیوسته اند.»
وی افزود : « بیش از ۱۵۰ نفر محاکمه شده و بیش از ۶۰ نفر از اعضای گروه های تروریستی و افراطی به اتهام فعالیت های تروریستی در فهرست افراد تحت پیگرد قرار گرفته اند.»
دادستان کل قرقیزستان تاکید کرد : « در حال حاضر تعداد حدود دو هزار نفر از اعضای گروه های تروریستی و افراطی در سراسر این کشور ثبت شده اند که این آمار برای کشوری با جمعیت کمتر از پنج میلیون نفر بسیار زیاد است.»

نظر شما


ویدیو مرتبط :
مستند جهاد نکاح 18+ اعترافات تکان دهنده زنان بازگشته از جهاد نکاح